Yerde yüzündeki kanlarla zar zor kalktı destek alarak ama yüzündeki kanların sahte olduğunu biliyorlardı grup üyeleri hemen Jino peçete kutusunu uzattı.
"Sağ ol." Jino gülümsedi bir şey demedi. Yüzündeki boyaları silip beyaz olan t-shirt sahte boyaya bulanmıştı.
"Üzerimi değiştirmeliyim, siz Felix'i yalnız bırakmayın ne olacağı belli olmaz."
Changbin başıyla onayladı hemen Jino ile çıktı Soo-Man'ın odasına kapıyı çalmadan girdiler.
"Siz çıkın çocuklar." Dedi Felix Changbin bir iki adım Felix'in önüne geldi. "Seni bu adamla yalnız bırakmayız."
Felix tebessüm etti ama Soo-Man durmadı hemen bir şeyler demeye başladı.
"Bundan kurtulabileceğinizi mi sanıyorsunuz." Felix Changbin'e baktı Changbin cebinden telefonunu çıkarttı.
Soo-Man'ın oğlu da bir eşcinseldi ve Jino ile çıkıyordu. "Öyle sanıyoruz." Dedi Changbin keskin bakışlarıyla telefonunu Soo-Man'a uzattı.
"Hayır bu olamaz.. Hyeon-Gyu bana bunu yapamaz!" Jino söze atıldı. "Oluyor.. ve sen çöküyorsun."
Soo-Man Changbin'in elinden telefonu almaya çalıştı aldığında telefonu yere atıp parçaladı.
"Changbin üzgünüm benim yüzümden telefonunun gitti." Changbin Jino'ya göz kırptı.
"Sorun değil yedekti kendisi." Soo-Man iyice sinirlendi. "Ne istiyorsunuz!"
Felix bu sefer söze atıldı. "İflasını ver. Ve bir daha ajans şirketi açma."
Soo-Man gülünce Felix ve Jino Changbin çatık kaşlarıyla baktı. "Her şey bu kadar kolay değildir Felix."
Felix bu planında işe yaramayacağını anladı son plana hazırdı. "Birazdan her şey, senin aleyhin dışında olacak."
Soo-Man bunu anlamadı ve rahatça koltuğuna oturdu. "Sizleri kovacağım ve sözleşmeyi iptal edeceğim."
Felix gülümsedi. "Ve daha fazlasını yapacaksın." Soo-Man anlamadı ama duymazlıktan geldi.
"Biraz bekleyin sözleşmeyi iptal edelim." Changbin Felix'in yüzüne baktı Felix'te Changbin'e.
"Son 10 saniye." Dedi ikisi de gülümseyerek Jino da bileğindeki saate baktı. "10,9,8,7."
"Ne diyorsunuz siz." Soo-Man çalan cep telefonuna baktı Kim bey di.
"Ne var Kim bey." Kim bey'in dediklerinden sonra morarmıştı hemen telefonunu kapatıp.
Ayağa kalktı ve Felix'in gözlerinin içine baktı. "Bu şirkete emek verdim ve gelip bir kaç velet benim şirketimi mahvetti."
Felix başıyla onayladı. "EXO'yu ve NCT Red Velvet'i rahat bırak tabii diğer grupları da."
"Yoksa ne olur?" Felix bir şey demedi Changbin konuştu bu sefer. "Bu sefer tamamen batacaksın."
"Onlar benim geçinme kaynağım.. bırakamam!" Felix gözlerini devirdi. "Son kez diyorum, ya denileni yaparsın ya da senin o çıplak ifşalarını basına sızdırırım."
Soo-Man bunun olabileceğini düşünmemişti ama onda olduğuna da emin değildi.
"Yalan söylüyorsun!" Felix bu durumdan cidden bıktı hemen eline telefonunu aldı açtı o videoyu.
"Al bak bakalım." Soo-Man ellerini saçlarına götürüp çekiştirdi. "Yapma bunu, tamam söz veriyorum onları da sizleri de rahat bırakacağım istersen sözleşmelerini de iptal ederim."
"Hep edeceksin hem de onları JYP ajansına kayıt edeceksin ve nasıl bir pislik olduğunu şirketini kapatacaksın."
Soo-Man başıyla onayladı. "Tamam yapacağım." Hemen telefonunu eline alıp bir yeri aradı.
"Röportaj yapmak istiyorum 30 kişiye yakın gelsin." Daha fazla konuşmadan konuşmayı sonlandırdı.
"Oldu mu?" Felix gülümsedi. "Oldu bir de seni itiraf ederken dinledikten sonra olacaktır."
-Devam Edecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.