(14)

1.5K 130 35
                                    

Lütfen fikirlerinizi düşüncelerinizi belirtirken içinizden belirtin yorum yazmak yerine.

Kırıcı bir yorum daha görmek istemiyorum, Yejiyi kimse sevmek zorunda değil.

Ama kırıcı bir yorum dahi görmek istemiyorum, umarım anlayışla karşılarsınız.

*

"Şakaydı.." Dedi Hyunjin Felix sinirden dişlerini sıkmaya başladı.

"Şakan beni sinirlendirdi." Hyunjin başını eğdi. "Özür dilerim, ama arkadaş olma konusunda ciddiyim."

Felix ayağa kalktı ve yürüyüp ilerledi ama geri döndü tekrar oturdu Hyunjin'in yanına ve hızla Hyunjin'in dudaklarına dudağına bastırıp ayağa kalktı.

"Bu da bir şakaydı." Hyunjin afallamıştı ve gözleri şaşkınlıktan iyice açıldı. "Felix dur bekle, nereye gidiyorsun."

Felix bağırarak duyurdu. "Eve, yoksa biraz daha durursam iyi şeyler olmayacak."

Hyunjin onun söylediği şeylere tebessüm etti. "Deli çocuk ya." 

**

"Jin ödevini yaptın mı?" Başıyla onayladı. "Bir saniye defteri çıkartayım."

Çantasına bakındı ama bulamamıştı kesin evdeydi. "Üzgünüm beni yok say."

Sınıf başkanı başıyla onayladı. "Ödevini bir daha unutma." Diyerek ödevini yaptı diye işaretledi.

"Teşekkür ederim~ " Yerine oturup dün olan şeyleri yine gözünün önüne gelmişti.

Yüzü kızardığından bile haberi yoktu. "İyi misin sen, yüzün kırp kırmızı olmuş." Elini yüzüne götürüp elledi.

Hemen hızlı adımlarla tuvalete gitti orada ellerini yıkayan Felix'i görmesiyle daha da kızarmıştı.

"Şey.. iyi misin?" Hyunjin sinirle. "İyiyim bir şeyim yok, benden uzak dur!" Felix ellerini kurulayıp şaşkın ifadeyle Hyunjin'i tuvalette yalnız bıraktı.

"Galiba hiç iyi değilim, libidom coştu."

*İyi okumalar, oy ve güzel yorumlarınız benim için çok önemli.

Boş yorum atarsınız silinecektir bilginize.

the one with the nice voice is gay.  (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin