(32)

786 67 30
                                    


Başkan hepsini tek tek onayladı ve grubun adı aynı kalacaktı sadece bir üye daha eklendiğini internette açıklandı ve SM şirketinin iflası da gündemdeydi.

KORE MAGAZİN SAYFASI.

X-ONE VE SM ŞİRKETİNE BAĞLI GRUPLARIN VE TEK SİNGLE ÇIKARAN ÜYELERİN HEPSİ JYP VE KQ AJANSINA NAKLEDİLDİ.

SM ŞİRKETİNİN SAHİBİ LEE SOO-MAN İFLASINI VE İSTİFASINI VERDİ BÜTÜN KİRLİ ŞEYLER KENDİSİNDE MEVCUTMUŞ.

X-ONE ÜYELERİ BU AY YENİ SİNGLE ÇIKARTACAKLAR YENİ BİR ÜYE DAHA VAR ADI HWANG HYUNJİN.

BİR SONRAKİ ŞARKILARI İÇİN HAZIR AŞAMASINDA ONLARA GEÇMİŞ OLSUN DİLİYORUZ.

"Selam." Dedi Felix Hyunjin gözlerini bir kaç defa kırpıştırdı Mino'ya sinirle baktı.

"Benim yüzümden neredeyse grubunuz iptal oluyordu." Felix başıyla reddetti.

"Senin yüzünden değil.. bunu neden böyle yaptığını da biliyorum." Mino'ya bakışlarını yolladı Felix.

Hyunjin'de Mino'ya baktı Mino gözlerini devirerek adımlarını ikisinin yanına attı.

"Ne var? Kötü mü ettim anlayamadım." Hyunjin omuz silkti. "İyi ettin." Dedi ikisi de aynanda 

Ve sonra birbirilerine bakarak gülüştüler Mino anladığında hemen yanlarından hızlı adımlarla uzaklaştı.

"Baş başa kalabileceğimiz bir yere gidelim mi?" Hyunjin düşünür gibi yaptı ve başıyla onayladı.

"Olur nereye gidelim?" Yeni şirketlerine geldiğinden beri pek fazla işleri yoktu sadece dün imza günü vardı.

Ve bugün boştular. "Otele ne dersin?" Hyunjin'in yüzü kızarmıştı. "Merak etme öyle tür şeyler için değil."

Hyunjin alaycı bir gülümseme ile reddetti kafasıyla. "Olsa ne olur ki en fazla sevişiriz?"

Felix güldüğünde Hyunjin'de eşlik etti. "Seni özlemişim." Hyunjin başıyla onayladı.

"Ben de.. ben de seni özlemişim." Bakışmayı kesip beraber yürüdüler ajanstan çıkıp menajerden rica ettiler en yakın otele.

"Teşekkürler." Diyerek ikili indi arabadan adam biraz durunca. "Ne zaman sizleri alayım?"

Hyunjin ve Felix düşünür gibi yaptı. "Yarın olabilir." Hyunjin şaşkın bir şekilde baktı Felix'in dediğine ama başıyla onayladı. "Evet yarın alın bizi." Adam daha fazla durmadan gitti.

Otel odasına geçtiklerinden beri ikisi de yatağın ucunda oturuyorlardı. "Geldiğimizden beri konuşmadık konuşalım mı artık?"

Felix başıyla onayladı. "Beni gerçekten seviyor musun?" Hyunjin sorulan soruyla afalladı ve Felix'in ifadesiz yüzüne baktı başıyla onayladı. "Evet de neden sordun bunu?"

Felix Hyunjin'in elini avucunun içine aldı ve sıvazladı. "Fuckbuddy'im olur musun?" Hyunjin denilen şeyle kendisini öksürük tutmuştu hemen Felix su bardağına suyu doldurdu ve uzattı.

Hyunjin suyu içip sehpanın üzerine koydu. "Ne.. ne diyorsun sen!?"  Felix güldü ve gülünce Hyunjin daha da çattı kaşlarını.

"Sevgilim ol diyorum ama ister misin bilemem." Hyunjin tekrar suyu içip koydu sehpanın üzerine.

Bakışmalar uzadıkça öpüşme arzusu da artıyordu bir kaç mesafeyi kapattılar aralarından.

Daha fazla dayanamadı Hyunjin ve Felix'in arka kafasına elini koyup dudaklarına bastırdı.

Ve çok sürmeden geri çekildi. "Evet mi oluyor bu?" Hyunjin başıyla onayladı.

Felix gülümsedi ve bu sefer öpen kendisi oldu.

-Devam Edecektir.


the one with the nice voice is gay.  (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin