(38)

473 40 8
                                    


Changbin ile anlaşma yaptığından beri sinirliydi Hyunjin o yüzden yapması gereken şeyi yapacak değildi.

Bir planı vardı ve planını Jeongin ile buluştuktan sonra onun haberisini sağlamak istemişti.

"Günaydın aşkım." Gergin vücudunu esneyerek iyi yapmaya çalıştı Felix.

"Günaydın, seninle konuşmam gereken bir konu var." Felix mutlu yüzü şaşkın ifadeye döndü.

"Ne oldu?" Hyunjin tam ağzını açıp diyeceği sırada bugün ikinci şarkılarının yayınlanacağını unutmuştu hemen.

"Önemsiz bir şey zaten, yarın da konuşabiliriz." Felix gülümseyerek başıyla onayladı Hyunjin dudaklarını dudaklarına bastırdı.

"Bugün iyi beslenmeliyiz." Hyunjin başıyla onayladı. "Evet iyi beslenelim." Felix önden giderken Hyunjin kendisine arkadan eşlik etti yüzü anında somurttu.

Yarım Saat Sonra

Performansını ilk kez gerçekleştirecek olan Hyunjin aşırı gergindi ya yanlış bir şey yaparsa diye içinden geçirirken.

Felix onun gözlerinin içine bakarak ellerini sımsıkı tuttu. "Kasma bu kadar, anı yaşa."

Hyunjin gülümsedi çünkü bu sözü ilk takipleştikleri zaman görmüştü.

Başıyla onaylayarak tebessüm etti. "Umarım yaşarım ânı." Felix ellerini çekip ayağa kalkıp Hyunjin'in yanına oturup omzunu işaret etti.

"Şu an mı?" Felix gülümseyerek Hyunjin'in kafasını göğsüne yatırdı. "Biri görse ne olur ki yanlış anlaşılacak bir durum yok."

Hyunjin bir şey demedi gözlerini uzaklara odakladı.  "Son 4 dakika hazırlanın X-ONE grup."

Hyunjin başını kaldırıp Felix ile beraber kalktı oturduğu koltuktan. "Ânı yaşayacağım."

Felix ile beraber gülümseyerek diğer üyelerle beraber beklemeye başladı.

"Hazır mısınız çocuklar." Changbin sözüyle herkes başıyla onayladı. Jino tedirgince.

"Heyecandan midem bulanıyor." Mino başıyla reddetti. "Hayır heyecandan değil stresten."

Jino bir şey demedi ve sakinleştirmeye çalıştı kendini. "Bu ilk sahnemiz değil neden böyle davranıyorsunuz."

Changbin haklıydı ve hepsi başıyla onayladı. "Hyunjin dışında kimse kendini kasmasın."

Hyunjin sinirle gözlerini devirdi ve başıyla reddetti. "Ben kendimi kasmıyorum."

Changbin alay edermişçesine başıyla onayladı. "Göreceğiz."

** KORE MAGAZİN SAYFASI **

** KORE MAGAZİN SAYFASI **

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
the one with the nice voice is gay.  (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin