Lütfen fikirlerinizi düşüncelerinizi belirtirken içinizden belirtin yorum yazmak yerine.
Kırıcı bir yorum daha görmek istemiyorum, Yejiyi kimse sevmek zorunda değil.
Ama kırıcı bir yorum dahi görmek istemiyorum, umarım anlayışla karşılarsınız.
*
2 Sene Önce:
El ele tutuşan bir çift gördü Hyunjin bu kişinin Jeongin olduğunu biliyordu ama yanındakini anlayamamıştı.
Yanına geldiklerinde Hyunjin şaşkın bir şekilde baktı, ağzını açtı konuşmak için ama düşünceleri beyninden vurulmuşa benzediği aşikardı.
"Siz?" Dedi Hyunjin işaret parmağıyla göstererek. "Evet biz.. Jisung ile çıkıyoruz."
Hyunjin oturduğu sandalyeden kalkıp aniden fırladı yerinden.
Kendisine seslenip takip eden Jeongin adımlarını hızlandırıp Hyunjin'in kolundan çekiştirip kendisine bakmasını sağladı.
"Neyin var? Bizi neden böyle aniden terk ettin." Hyunjin alaycı bir gülümseme ile başıyla reddetti.
"Asıl sizin neyiniz var?!" Diye bağırdı Jeongin olduğu yerde kalmıştı.
"Aklım almıyor neden böyle tepki veriyorsun?" Hyunjin sağ eliyle saçlarını hızlıca tutup çekti.
"Cidden mi? Cidden benim sana olan ilgimi anlamıyor musun." Şok olmuş bir şekilde baka kalmıştı Jeongin.
"Bilmiyordum, cidden bilmiyordum." Hyunjin tam gidecekken önünü Jeongin'e döndürüp.
Biraz yakınına geldi. "Ben bugün en yakın dostumu kaybettim, ve en önemlisi de seni de."
"Hyunjin şaka yaptığını söyle." Hyunjin dolmuş gözleriyle başıyla reddetti.
Tek kelime etmeden terk etti. O günden beri Jeongin ile Jisung'u görmüyordu.
O günden sonra Jisung'u otobüs durağında görmesi kendisini şaşırtmıştı.
Jeongine olan aşkı da bir şekilde bitmişti sadece şu an aptal lise aşkından da kurtulduğuna çok seviniyordu.
Eskileri hatırlamak daha da sinirlerini bozmuştu.
İyi okumalar, oy ve güzel yorumlarınız benim için çok önemli.
Boş yorum atarsınız silinecektir bilginize.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.