Dondurmasına Felix'in yanına oturmasından beri ne yiyebilmişti ne de boğazından geçebilmişti.
Gözlerini onun açık kahve gözlerinden alamadı ama kafasını iki yana sallayarak dikkatini dağıttı.
"Geri gelmeni istemedim. Ama bunca yolu beni takip ederek mi geçirdin vaktini?" Felix gözlerini iyice sabitledi Hyunjin'in üzerine.
Usul usul konuşmak adına sesini çıkartabilmişti. "Kaçma lütfen, dayanamıyorum."
Hyunjin tam masadan kalkacağı sırada bileğindeki el durdurabilmişti tekrar oturdu Felix'in karşısına.
"Bana aşık olmadığını ve, bilerek olmadığını söyledin. Ne yapmamı istiyorsun Felix yeter artık."
Felix maskesini azıcık indirdi yüzünü daha da açmıştı Hyunjin'e karşı. "Bu hayatı böyle arzulamadım. Ama sensiz her geçen dakikam bana ıstırap oluyor."
Hyunjin şok olmuş yüzüyle bileğindeki el anında çekildi ve Felix ellerini birbirine kenetledi başını eğdi.
"Lütfen ikimiz de birbirimizi seviyoruz bunu birbirimize yapmayalım." Hyunjin düşündü ve SM şirketinin yüzünden ayrıldığını unutmamıştı.
Başını olumsuz anlamda salladı. "Yapamam, lütfen ısrar etme." Felix Hyunjin'in gidişini izledi.
Maskesini yüzüne tekrar çekip oturduğu sandalyeden kalkıp çok geçmeden Hyunjin'in arkasından çıktı.
Arka sokaktaki arabasına binip buradan kimsenin görmemesi dileğiyle gitti.
Hyunjin: Mino sana ona göz kulak olmanı söylemiştim.
Mino: Biliyorum, evet biliyorum bilerek olmadı.
Mino: Hangi ara çıkıp geldiğini anlamadım yanına.
Hyunjin: Lütfen benim yüzümden kariyeri yanmasın.
Hyunjin: Yoksa vicdan azabından ölebilirim.
Mino: Gerçekten onu seviyorsun.
Mino: O da seni ama neden ona söylemek yerine
bu gibi işkenceye maruz kalabiliyorsun?
Hyunjin: Çünkü böyle olması gerekiyor.
Mino: Hayır gerekmiyor.
Mino: Gerçekten seviyorsan, cesaretini toparla.
Hyunjin: Hoşça kal.
Mino: Görüşürüz.
Hyunjin kanepesine uzanıp televizyonunu açtı Felix ve diğer grup üyelerinin dünkü performansı yayınlanıyordu.
Gözlerini devirerek televizyonu kapatıp kulaklığını alıp kulağına taktı ve 'I See You Can' Şarkısını dinlemeye koyuldu.
"I Can Take You Way." Felix'in sözlerini kendisi de mırıldanmıştı mırıldanırken de yüzünde tebessüm oluştu.
-Devam Edecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.