Ateez grubu pravo odasından çıktı ve karşılarında 3 kişinin kendilerine baktığından bir habersizdi.
Başlarını eğip her biri birbirilerini selamladılar. "Siz şu dünya çapında tanınılan BTS bile geçebilen X-ONE grup olmalısınız." Bunu diyen kimdi kendileri bilmiyordu.
Gülümseyerek başıyla onayladılar. "Ben Mingi." Ve diğer üyelerde birbirilerini tanıttıktan sonra bir yerde oturup konuşmaya başladılar.
"Demek öyle oldu SM şirketi zaten iğrenç bir yer." Changbin düşünür gibi yaptı. "Demek biliyorsunuz."
Jongho başıyla onayladı. "Bilmez miyiz San ile Wooyoung orada stajyerlik yaptılar.
"Ve ikisi de çıkmış oradan?" Jongho gülerek başıyla onayladı söze bu sefer San atıldı.
"Bizim aramızdaki ilişkiyi öğrendi ve bilirsin adam eşcinsellere anti."
Changbin başıyla onayladı Jino söze atıldı bu sefer. "Biliyorum, oğlu benimle birlikte olduğunu öğrenince neredeyse kalp krizi geçirecekti."
San güldü ve Wooyoung eline elini kenetledi. "Beter olsun." Jino da onlara gülümsedi.
"Hyunjin ile Felix nerede kaldı biliyor musunuz?" Jino ve Mino birbirilerine bakıp kahkaha attı.
Gülmeyi kesip Mino konuştu. "Geliyorlardır Menajer almaya gitti." Changbin bu gülmelerin sebebini anlamasa da görmezden gelecekti şimdilik.
Ateez grubuyla konuşup iyi vakit geçirmiştiler. "Size kolay gelsin yarın tekrar görüşürüz." Hepsi eğdi başlarını ve onların yanlarından ayrıldılar.
Hyunjin ile Felix neredeyse el ele gireceklerdi ki Mino kaş göz yaptı. Hyunjin elini hemen Felix'ten çekti.
"Sonunda.. yakında şarkı çıkacak tek dans provası kaldı siz hala uyuşuksunuz!" Changbin haklıydı.
1-2 haftadan beri Hyunjin ile Felix sevgili olduklarından beri grubun her şeyini boşlamıştılar.
"Üzgünüz bu sefer son." Changbin bir şey demeden önden ilerledi Jino Hyunjin'in omzuna hafifçe omzunu çarptı.
"Nasıldı dün?" Hyunjin güldü "Çok iyiydi oğlum, size de tavsiye ederim orasının spasını."
Jino başıyla onayladı. "Dün gece önerdiğim yeri nasıl buldunuz?" Dedi Mino hevesli bir şekilde.
Felix utanarak yüzünü kapattı. "Çok iyiydi keşke biraz daha zamanımız olsaydı." Mino gülünce Felix'te gülümsedi.
**
hwang_hyunjin: Yorgun deve gibi hissediyorum kendimi.
199.22.33 bin kişi beğendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.