Okuldan sonra eve geldi Hyunjin eve girdiği an odasına kapandı ve kafasına yastığa koyup yüz üstü yattı ve telefonunu eline alıp internette gezindi.
Haberi gördüğünde yatağında oturur pozisyona geldi. "Senin iyiliğin için." Dedi Felix'in sevgili grubuyla şarkısını dinlemeye başladı kulaklığını takıp.
Dinledikten sonra kulaklığı kulağından çıkartıp başını salladı. "Soo-Man piçi.. beni tehdit etmeseydi orada senin yanında olacaktım."
Kendi kendine konuşmayı bırakıp aç karnını doyurmaya, mutfağa gitti annesi ile kardeşi evde değillerdi.
Kardeşi 6 yaşından beri kreşe gidiyordu annesi evi geçindiren kaynaktı. "Yemek yok anlaşılan markete gideceğiz." Diyerek bıkkınlıkla üzerine montunu geçirip cüzdanını alıp ilerledi.
Markete girdiğinde camdan tarafta oturan sütlü kabanlı kişiye gözleri çarptı. "Yine mi?" Diyerek bıkkınlıkla kimbap ve onun gibi hafif yiyecekleri alıp kucakladı kasaya getirdi.
"2000won." Hyunjin parayı verip çıktı ama bir kaç adımdan sonra arkasından birisinin geldiğini hissederek önünü ona döndü.
"Zamanında beni sevdiğin için, seni reddettiğim diye benden nefret etmemelisin."
Hyunjin alaycı bir şekilde güldü ve gözlerini Jeongin'in gözlerine sabitledi.
"Geçmişi niye hatırlatıp duruyorsun?" Jeongin omuz silkti. "Çünkü seni reddettiğim için pişmanım."
Hyunjin çatık kaşlarıyla baktı ve perçemlerini eliyle düzeltti.
lee_102_felix: Biliyorum, ben kazandım diyeceksin.
lee_102_felix: Geri döndüm.
lee_102_felix: Peşinden sürünmeye razıyım.
lee_102_felix: Ama bana ne olursun neler olduğunu anlat yalvarırım.
lee_102_felix: Grubunuz dağılmamış sadece sen çıktın ve senin yerine başkası yer almış.
lee_102_felix: Bir şeyler oldu değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.