Okuduğunuz İçin Teşekkürler.
Felix elini hiç ayırmadan Hyunjin ile birlikte adımlarını sahneye ilk kez uzun arada sonra attılar.
Diğer üyeler arkalarından geldi hepsi harika ötesiydi ama hayranların tek gözdesi Hyunlix'di.
Hyunjin ile Felix'in isminin birleşimini yapmıştılar. "Aşığım, çok yakışıyorsunuz!" Diyen hayranların sesleri yükseldi ama müzik açıldığında bu sefer sesleri kesilmişti.
Hyunjin ilk söyleyip Changbin söyledi Felix ve Mino Jino sırayla devam ettiler.
Söylerlerken harika ötesi dansları söylediği şarkılarıyla mükemmel ötesiydiler.
KORE MAGAZİN.
X-ONE grubu bugün sahneye ilk kez değişiklik yaparak girdi.
MMAS ödül törenin de çok iyiydiler Hyunlix ilk kendilerini gösterip selamladılar el ele.
Sonra üyeler gelip şarkıya başladılar bu mükemmel detayı paylaşmaktan gurur duyuyorum.
3 Yıl Sonra
"Felix benim uzun çorabımı gördün mü?" Hyunjin gözlerini etrafta taradığı halde bulamamıştı Felix'in aldığı çorapları.
"Bilmiyorum, en son kirlideydi." Hyunjin sıkkın bir nefes verdi. "Oraya baktım aslında ama."
Felix sinirle gülümseyerek kirlilerin içinden çorabını bulmuştu. "Hani bakmıştın?"
"Yüzeysel bakmışım demek ki." Hyunjin 32 diş sırıttığında bir şey demedi çalan kapıya bakmaya gitti.
"Geldim, geldim." Diyerek kapıyı açtığında karşısında Changbin Mino Jino ve J-2 üyelerini gördü.
"Bir an gelmeyeceksiniz sandım." Jino hemen önden girdi. "Ama geldik bugünü kaçıramayız."
Jino'nun ardından sevgilisi Min joon girdi. "Sinirlenme aşkım." Felix bir şey demedi Changbin gülümsedi.
"Nasılsın?" Felix bayık gözleriyle eliyle bedenini işaret etti. "İyi gördüğün gibi aynı."
Grupları dağıldığından beri hep arkadaştılar J-2 tutulmadığı için daha fazla şirket onları tutmamıştı.
"Grup dağıldığından beri 4. kez buluşuyoruz farkında mısınız?" Jino başıyla onayladı Mino'yu.
"Ne yapalım sürekli beraber, olamayız hayatımız var sonuçta." Changbin ilk defa olgun bir şekilde Mino'ya rest çekmişti.
"Hoş geldiniz." Diyerek içeriye girdi Hyunjin. "Hoş bulduk baya kilo almışsın oldu mu öyle."
Hyunjin alınmıştı ve suratı anında düştü. Felix hemen fark edip Hyunjin'in yanağına kuru bir buse kondurdu.
"Her halinle güzelsin sevgilim." Hyunjin'in yüzü anında gülmüştü. "Ben ne dedim şimdi ya."
Mino çok boş boğazdı. "Sen bence biraz sus olur mu?" Changbin gözlerini devirerek demişti bunu.
Mino bir şey demedi açık televizyona gözleri kaydı. "Jino bu senin programın değil mi?"
Jino başıyla onayladı Min joon'un göğsünden kafasını kaldırarak. "Evet.."
"Tekrarını veriyorlar." Dedi bıkkınlıkla Jino.
"Onca zamanın ardından bir selfie'yi hak etmedik mi?" Diyerek telefonunu eline alıp selfie çubuğunu ayarladı Hyunjin.
Herkes ayağa kalkıp Hyunjin'in yan tarafında durdular. "Açı güzel değil şu tarafa geçelim."
Herkes denilen yere geçip. "Peynir!" Deyip gülümsediler.
***
Kitabımı veya Kurgumu Okuduğunuz İçin Teşekkür Ederim Sağlıcakla Kalın Bu da Son Hyunlix Adlı Kurgumdur.
Umarım Beğenmişsinizdir Yorumlarınızı ve Beğenilerinizi Esirgemeyi Unutmayınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Novela JuvenilHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.