(34)

687 54 4
                                    


Jino Pov:

Uzun zamandan beri birlikte olduğum Lee Soo-Man'ın oğlundan ayrılma kararı aldım.

1 Yıl süren ilişki benim için sadece hiç bir şey ifade etmeyen Patronumun oğluydu.

Takılmalıktık daha fazlasına ihtiyacım yoktu onun içinde geçerliydi. "Selam, çok bekletmedim değil mi?"

Başımla reddettim ve ayağa kalkıp gülümsedim. "Hayır bende yeni geldim." Gizli bir mekanımız vardı onun arkadaşının evinin bagajıydı.

"Benimle ne konuşmak istiyordun?" Gözlerimi onun gözlerine sabitledim ve gülümsemeyi kesip onunda gülümsemesinin kesmesini bekledim.

"Ciddi bir konuşma yapacaksın." Başıyla onayladı kendisini ve bende artık konuşmaya girmek zorundaydım.

"Bizim yüzümüzden şirketiniz tamamen gitti." Hyeon başıyla onayladı beni. "Evet de bizimle ne alakası var?"

Bilakis çok alakası vardı. "İkimiz de olmasa da ben bu ilişkiyi daha fazla sürdürmek istemiyorum."

Hyeon ayağa kalktı ve bir kaç adım ileri geri gitmeye başladı. "Ne yani.. ben babamı senin için karşıma alayım sen ise beni.." Diyerek duraksadı tekrar oturduğunda karşıma ellerimi tutmak istedi.

"Yapma güzelim... bak ben sadece çabalamadım, sen de bizim için çabaladın."

Başımla onayladım ve gözlerimi ellerimize sabitledim. "Ama olmuyor denedim."

Ellerini ellerimden hemen çekip ellerini kendi kafasına koydu ve saçlarını düzeltip gözlüğünü çıkartıp cebine koydu.

"Demek bu kadarmış ha, pekala seni zorla yanımda tutamam." Kabulleneceğini hiç düşünmedim ama gerçekten düzgün bir insandı.

Toksit bir ilişkimiz yoktu ama babası gerçekten çok kötü birisiydi Hyeon için katlanmıştım.

"Teşekkür ederim." Hyeon ayağa kalkınca bende ayağa kalktım. "Onca yılı ilişkimiz bitti diye çöpe atmak istemiyorum." Arkadaş kalmak istiyordu en tehlikelisi de buydu zaten.

"Bilmiyorum, ne olacağını." Hyeon gülümseyerek başıyla onayladı. "Haklısın büyük konuşmamak gerek."

Başımla onayladım ve önden çıkıp ilerledim şirkete doğru. "Ucuz yırttım." 

Telefonuma bildirim geldiğinde hemen açtım instagram'ı KQ ajans bir şeyler paylaşmıştı.

Bizden sonra bir grup daha olacakmış iki kişilik gözlerim fotoğraftaki üstte kafası olana kaymıştı.

Bugün şirkette onu görebilir miyim bilmiyorum ama daha yeni bir ilişkinin içinden çıktım tekrar böyle bir şeye girişemem.

Şirkete girdiğimde bizimkileri aradım ama burada değillerdi bizim yaptığımız prova salonuna ilerledim.

Ama iki kişinin dans provasını yaptığını gördüm herhalde bu sabah yayınlanan gönderideki o kişiydi.

Selam vermeden geçemezdim çünkü birinin buraya baktığını gördüm. "Merhaba.." Diyerek içeri geçtim.

İkisi de donuk ifadelerini düzeltip gülümsediler. "Merhaba hyung." ikisi de bana böyle hitap etmişti ama aklım hala o kişideydi.

"Adlarınız?" Dedim meraklı olmamaya çalışarak. "Ben, Wang Jing Suk" Beğendiğim kişi değildi ama ismi çok iyiydi.

"Ben de, Park Min Joon."   İkisinin ismi de J ile başlıyordu KQ ajans boşuna grubun ismini onaylamamıştı başımla onaylayarak tebessüm ettim.

"Benim adımda.." Diyeceğim sırada Min Joon benden önce atıldı konuşmaya. "Yang Jin-Jo."

Gülümseyerek başımla onayladım. "Memnun oldum, umarım başarılı olursunuz." Başlarını eğdiler selamlayarak bende eğdim.

Onların yanından çıkıp elime telefonumu aldım Changbin'i aradım. "Neredesiniz siz?"

Changbin yeni uyanmış gibi sesiyle bana bir şeyler söylemeye başladı. "Sen neredesin asıl.. biz yurttayız." Telefonumdan bugün günlerden ne diye bakındım ve bugün bizim tatilimizin olduğunu unutmuştum.

"Hass.. üzgünüm biraz salağım." Changbin güldüğünü belirten kıkırdamalar yaydı.

"Sorun değil, geç kalma bugün Patron bizlere çin restorantında yemek ısmarlayacak."

"Tamam zaten birazdan yurttayım." Aramayı sonlandırdım ve hemen adımlarımı beni bekleyen Menajer Park'ın yanına vardım.

"Yurda mı efendim." Başımla onayladım hemen ikimiz de arabaya bindik. 

Beni bugün mutlu eden bir şey oldu sadece beğendiğim ama adımı bilen birisi beni çok mutlu etmişti.

Bugün bunu asla unutmayacağım.


park_min1994joon sizi takip etmeye başladı.


park_min1994joon:  See you soon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

park_min1994joon:  See you soon.

129.292 bin kişi beğendi.

yorumlar kapatıldı.

**

jino: ;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jino: ;)

1,2 milyon kişi beğendi.

yorumlar kapatıldı.

(Bölüm Sonu)


the one with the nice voice is gay.  (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin