"Jeongin?" Oturduğu yerden kalkıp üzerini düzeltti elinde abur cuburları masaya bırakıp Hyunjin'e sıcak dolusu kucaklama gönderdi.
Hyunjin karşılık vermedi hala üzerindeki şoku atamamıştı Jeongin kendisinden ayrılıp bir geri gitti aralarındaki mesafeyi açtılar. "Nasılsın, uzun zaman oldu." Hyunjin elini aşağıya yukarı salladı.
"Eh işte, seni sormalı?" Hyunjin zoraki konuştuğunu belli ediyordu ama bunu yapmaması lazımdı.
"Benim de fena değil, okul işte birde dershane çıktı son senemiz olduğu için." Hyunjin başıyla onu anladığını belirtti.
"Senin adına sevindim, görüşmeyeli baya değişmişsin." Jeongin başıyla onayladı. "Sen hala neden aynısın?" Hyunjin şaşkın bir ifadeyle anlamadığını belirterek kaşlarını yukarıya doğru kaldırdı.
"Yani demek istediğim, stilin değişmiş ama hala aynı soğukluk var." Hyunjin bir şey demedi sessiz kalmayı tercih etti.
"Olabilir değişmeyecek bazı yönlerimiz var. Mesela senin de değişmeyen bir özelliğin var."
Jeongin çatık kaşlarıyla ne diyeceğini merakla bekledi. "Hala egolusun." Jeongin alaycı bir şekilde güldü ve önüne gelen perçemlerini eliyle arkaya doğru ittirdi.
"Böyle mi hissettiriyorum sana her seferinde?" Hyunjin omuz silkti. "Ben sana neden soğuk birisi gibi hissettiriyorsam sen de onu yapıyorsun." Ciddi mimiksiz yüzüyle sandalye de duran eşyalarını alıp Jeongin dibinden hızla geçip gitti.
Alabileceği hazır gıdaları sinirinden unutmuştu yol boyunca da aklına gelmedi yemekleri almadığını.
"Selam hani 8:30'da buluşacaktık." Kendi kendine konuşuyordu bileğindeki saate baktı neredeyse 9'a geliyordu saat. Felix tam artık gideceği sırada Hyunjin'in yere bakarak yürüdüğünü gördü.
"Lanet olsun.. yine yüzü sirke satıyor kesin bir şey oldu." Hemen hızlı adımlarla Hyunjin'in yanına ilerledi.
"Neyin var ailenle ilgili mi?" Hyunjin başını kaldırıp gözlerini Felix'in gözlerine sabitledi.
Felix'in kafasının arkasına elini koyup dudaklarını dudaklarına bastırdı.
Karşılıklı dudak hareketi 4 saniye sürdü dudakları birbirinden ayrılınca tekrar gözleri yeniden buluştu ve yine aynı öpüşme hareketini yaptılar.
-Devam Edecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.