(37)

479 46 7
                                    


Artık sonunda dinleniyorlardı Changbin bakışlarını Hyunjin'in üzerine dikti siniri bozuktu hala.

"Gerçekten bugün biraz yorulduk dinlenmeyi hak ediyoruz." Diyerek hevesli bir şekilde konuştu Felix.

Changbin başıyla onayladı. "Yarın canlı performansımız olacak yeni şarkımız için o yüzden son bir kez daha yapalım."

Felix ve üyeler hemen suratlarını astılar. "Tamam." Dediler zorla da olsa oturdukları yerinden kalktılar.

Yarım saat daha yaptıklarından sonra artık yurtlarına gittiler.

"İyi geceler iyi uyku çekin yarın 2.şarkımızı dingin söylemeliyiz." Hepsi başıyla Changbin'i onayladı.

Herkes odalarına geçerken Changbin Hyunjin tam gideceği sırada onu durdurmuştu.

"Hyunjin seninle biraz konuşabilir miyim?" Hyunjin başıyla gülümseyerek yanına geldi Felix ikisine baksa da uykusu olduğundan dolayı önemsemedi yatmaya geçti.

"Ne konuşacağız?" Changbin tekli koltuğa oturdu ve Hyunjin'in de oturmasını bekledi.

O da oturduğunda derin bir nefes alıp verdi. "Jeongin'i tanıyor musun?" Hyunjin şaşkın yüzüyle baka kalmıştı.

"Evet.. nereden tanıyorsun onu?" Dedi meraklı olan sesiyle. Changbin iç çekti ve gözlerini ellerine dikti.

"Onun sevgilisiydim." Hyunjin daha da şaşırdı ve gözleri açılmıştı şaşkınlıktan. "Yani?" Dedi meraklı olan sesiyle.

"Senin yüzünden ayrıldı benden." Changbin'in kızgın gözleri gözleriyle buluştuğu zaman gözlerinin içindeki kan çekilivermişti Hyunjin'in.

"A-anladım." Changbin alaycı bir şekilde güldü ve kafasıyla reddetti. "Hayır anlamadın."

Hyunjin tam kalkıp gideceği sırada. "Neden bunu yapıyorsun?" Dedi Hyunjin.

"Neden mi?" Dedi Changbin ayağa kalktı onunla aynı mesafeydi. "Senin yüzünden benden ayrıldı dedim."

Hyunjin gözlerini devirdi. "Ama sorunlusu ben değilim sensin." Changbin başıyla onayladı.

"Felix'i bende seviyorum." Hyunjin çatılmış kaşlarıyla onu reddetti. "Hayır sevemezsin."

Changbin gülünce Hyunjin iki yakasını Changbin'in tutarak hafiften kaldırdı.

"Sen kaşınıyorsun." Changbin başıyla onayladı. "Sana küçük bir uyarı. Jeongin seninle çıkmak istediğini söylediğinde onu görmezden gelmeyeceksin."

Hyunjin Changbin'in iki yakasını bırakıp bir iki adım geriye gitti. "Ne diyorsun sen?"

"Demek istediğim şu, onunla çıkacaksın." Hyunjin başıyla reddetti. "Sen delirmişsin, zaten benim bir ilişkim var."

"Ama o bilmiyor değil mi?" Başıyla onayladı Hyunjin. "Felix'e bunu yapamam."

Changbin gülümseyerek başıyla onayladı. "İkimizin arasında bir sır olacak."

"Bunu neden yapayım ki?" Changbin sinsice gülümsedi. "Çünkü sırrını biliyorum ve bunu herkesin bilmesini istemezsin değil mi?"

Hyunjin sinirden kaşları çatılmıştı ellerini yumruk yapmaktan acımıştı. "Tamam, bana biraz süre ver."

Changbin gülümseyerek başıyla onayladı. " 2 Günün var yarından sonra halledeceksin."

Hyunjin bir şey demeden odasına girdi. "Lanet olsun, tam her şey yolunda giderken bu da nedir böyle."

-Devam Edecektir.


the one with the nice voice is gay.  (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin