Hyunjin gelen mesaja gözleri kaydı ve karşısında duran 3 yıl önce itirafta bulunduğu kişinin kendisine aşık olmasına içten içe değişik bir şeyler hissetmeye başladı.
Telefonunu cebine koyup gözlerini ve aklını tamamen Jeongin'e verdi.
"Ne dememi istiyorsun? Seni affettiğimi falan mı." Jeongin başıyla reddetti.
"Yeniden tanışalım." Hyunjin bu söylenenden sonra daha fazla bir şey demedi.
Cebinde yeni gelen instagram mesajlarını okuduğunda aklı daha da karıştı.
2 Ay Sonra
Hyunjin askılıktan kabanını alıp üzerine geçirdi, ve artık baharı karşılayabilirdi adımlarını çıkışa yönlendirdi.
"Günaydın." Kendisini karşılayan kişiye tebessüm etti. "Sana da günaydın." El ele tutuşup durağa doğru ilerlemeye başladılar hızlı ve sakin adımlarla.
Felix Hyunjin'in evinin olduğu taraflarda olmak için menajerini buralara kadar getirtiyordu.
"Sırf bu çörek için bunca yolu geldiğimize inanamıyorum." Diyerek söylendi Menajer sürücü koltuğuna oturup.
Felix gözlerini devirdi ve otobüs durağına dikkatini verdi. "Gidelim mi?" Sorusuna işaret parmağını kaldırdı.
"Bekleyelim, programım saat tam buçukta." Adam daha da konuşmadı beklemeye başladılar.
Otobüs durağına el ele gelen çifti gördüğünde gözlerindeki ışıltı anında solmuştu.
"Gerçekten mi?" Dedi dışa vurdu sözlerini. "Efendim? Ne gerçekten mi?" Felix gözlerini oradan çekip ağzını açtı yumdu gözlerini.
"Gidelim." Dediğinde adam sürmeye başladı arabayı.
-Devam Edecektir.
Sizce Felix bunu hak etti mi?
Hyunjin Felix'i sevdiği halde bunu yapabilecek kadar düşük ırk mı?
Jeongin İle Gerçekten Çıkacak Kadar Salak Mı?
Babam Pasta Yapmayı Nereden Öğrendi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.