Artık okul çıkışı olduğu için evlerine ilerlemiştiler Hyunjin eline telefonunu alıp Felix'e mesaj atmak istedi.
Hyunjin: Akşam eğer müsait olursan
seninle SM şirketin terasında yemek yemek isterim.
Felix: Bilmem ki.. bugün provam yok.
Hyunjin: Provan var mı demedim aslında.
Hyunjin: Müsaitsen beraber Sm şirketinin terasında yemek yiyelim.
Felix: Tamam yiyelim, ama seninle sırf yemek yemek için buluşuyorum.
Hyunjin: Tamam akşam 8:30'da görüşürüz?
Felix: Tamam, görüşürüz.
Hyunjin sinirle dişlerini sıktı. "Yine mi gol değil anasını satayım." Diyerek mırıldandı otobüsten inip az mesafe yolunu yürüdü eve doğru.
Eve girdiğinde babasının valizle evden çıktığını gördü. "Oğlum." 2 Haftadan beri gözükmeyen babasının 'oğlum' demesi sinirini hoplatıyordu. "2 Haftadan beri konuşmuyoruz bana gidişinin tek cevabı bu mu?" Adam sesli bir şekilde nefes verdi ve Hyunjin'in omzuna dokunacağı sırada Hyunjin biraz geriye gitti.
"Annen seninle konuştu neden hala ısrar ediyorsun?" Hyunjin gözlerini devirdi ağlamamak için kendini sımsıkı tutuyordu.
"Bizi istemiyorsun üstüne üstelik annemi aldattın, yetmemiş gibi yüzüme hala utanmadan bakabiliyorsun."
Adam elini kaldırıp tam tokat atacağı sırada annesinin sesi babasının elini durdurmuştu. "Min Sung!" Adam bakışlarını annesine döndürdü artık babası değildi bu saatten sonra babasını kalbinin en ücra köşesine gömmüştü.
"Hyunjin!" Annesi arkasından seslendi babası ile birlikte kapının girişinde kala kalmıştılar Hyunjin'in evden gidişine.
"Senin yüzünden oluyor bunlar pislik herif!" Adam pislikti gülümseyerek kadının omzuna çarparak kapıdan çıktı gitti valiziyle.
Kadın dağınık saçlarıyla diğer oğlunun yanına gitti. "Seon Gi ağlama." Ağlayıp duran Seon Gi'nin ateşi düşmek bilmiyordu.
Telefonuna eli gitti ve Hyunjin'i aramaya başladı ama sonunda aradığınız numaraya şu an ulaşılmıyor çaldığında telefonu ellemeyi kapattı.
Hyunjin markete girip akşama buluşacağı Felix ile bir şeyler yemek için gerekli hazır gıdaları aldı.
Ama bileğindeki saat daha 7:20 gözükürken elindeki hazır gıdaları bırakıp marketin oturacağı yere oturup saatin gelmesini bekledi.
"Hyunjin?" Adıyla seslenen kişiye bakışlarını döndürdüğünde şoke olmuş yüzüyle baka kalmıştı.
-Devam Edecektir.
Acaba kim, ve neden bu kadar şaşırdı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.