(6)

2K 194 34
                                    

Lütfen fikirlerinizi düşüncelerinizi belirtirken içinizden belirtin yorum yazmak yerine.

Kırıcı bir yorum daha görmek istemiyorum, Yejiyi kimse sevmek zorunda değil.

Ama kırıcı bir yorum dahi görmek istemiyorum, umarım anlayışla karşılarsınız.

*


Hyunjin kendisinin mesajına görüldü atılmasından aşırı rahatsız olmuştu.

Gözleri okula girdiğinden beri Felix'i aradı ama bir türlü onun bu saate kadar gelmemesini anlayamamıştı birazdan ders başlayacaktı.

Gözlerini devirip sırasına geçip oturdu. "Selam bugün yanında ben oturabilir miyim?" Yanındaki çocuğun kalkmasını anlamıştı herhalde sıra değişikliği yapıyorlardı çok büyütmedi.

"Tabii." Dedi gözlerini artık bomboş olan tahtaya dikip hocalarının gelmesini bekledi.

Felix'in kendisiyle aynı sınıfta okumaması onun da işine gelmişti ama hakkında bir dedikodu yayarsa diye de korkmuyor değildi telefonunu eline alıp mesaj atmaya çabaladı.

Ama yazdıklarını sildi durdu ve hoca da sınıfa girdi. "Evet çocuklar günaydın."

Herkes bitkin yorgun sesle. "Günaydın hocam." Diyebilmişti Hyunjin sesini çıkartmayıp hocanın anlatımlarını hayal kırıklığıyla dinledi ve yazdı.

lee_102_felix: Üzgünüm dün görüldü yapmışım.

lee_102_felix: Seninle daha fazla konuşmamı istemezsen anlarım.

lee_102_felix: Ama bir daha bana eşcinsel şakası yapmazsan sevinirim.

lee_102_felix: Eşcinsel olan bir insan asla bir kızla çıkmaz.

lee_102_felix: Eğer öyle bir ihtimalin varsa saklamak için o kişiyle çıktıysan.

lee_102_felix: Yaptığın şey sadece kendini kandırmış olmandır.

lee_102_felix: Ve de karşındaki o kişiye yazık olmasıdır.

lee_102_felix: İyi günler ve, iyi dersler dilerim.


İyi okumalar, oy ve güzel yorumlarınız benim için çok önemli.

Boş yorum atarsınız silinecektir bilginize.

the one with the nice voice is gay.  (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin