NCT - Doyoung.
Mino Pov:
Geçen geceden beri kendimi psikolojik anlamda iyi hissedemiyordum çünkü ilk kez üyelerin yanında yapayalnız bir şekilde duran birisi gibiydim. Bana bu durumu hissettiren sevgili Mina yüzündendi.
Hala ona deli gibi aşığım ve onsuz yapamıyordum ama o da benim gibi idoldü.
İşte aramızdaki bağlantı da buradan başlıyordu, o benden büyüktü ve ben onun aşkından kasıp kavruluyordum.
Blacks Fix grubundandı ve evet şirketin kurallarına göre birisiyle çıkmak yasaktı.
Ama ben onu her seferinde gördüğüm de kalbimdeki duygular maalesef ki görmezden gelemezdi.
"Mino.. heyyy." Bana bağıran Jino'ya döndürdüm bakışlarımı. "Efendim?" Dedim transtan çıkabilmiştim sonunda.
"Yemeğini yemeyeceksen ben yiyebilir miyim?" Zaten iştah miştah kalmamıştı başımla onay verip tabağımdakileri almasına izin verdim.
Patron olduğu için kalkıp gidemiyordum herkes gibi beklemeye başladım. "Mino iyi misin, yoksa yemeği sevmedin mi?" Patrona karşı asla katı birisi değilim ama gerçekten iştahım yoktu.
"Hayır efendim, çok sevdim ama iştahım pek yok." Adam gülerek başıyla onayladı. "Diyet yapmakla haklısın." Hepimiz başımızı eğdik gülümsedik.
"Yarın Ateez ve J-2 grubu ile hep beraber yemek yemeye ne dersiniz?" Aslında havamda değildim.
"Tabii ki onur duyarız efendim." Changbin'e bakışlarımı gönderdim. "Güzel sevindim, o halde yarın görüşürüz çocuklar dikkat edin kendinize."
Adam ayağa kalktı kapıya kadar hep beraber geçirdik Hyunjin ile Felix hemen odalarına çekildiler.
Gözlerimi devirip tekli kanepeme uzandım. "Senin neyin var?" Ayakta duran televizyonun önünü kapatan Jino'ya baktım. "Neyim varmış?"
Jino nefeslerini tümünen suratıma verdi. "Eve geldiğimden beri garipsin."
Başımla reddettim. "Hayır garip olan başka bir şey var." Jino hemen yüzünü ellemeye başladı.
"Nereden anladın?!" Gözlerimi devirdim. "Nereden anlayabilirim ki, geldiğinden beri sevgilinden ayrıldığını açıkladın ve yetmemiş gibi J-2 grubundan birine gönlünü kaptırdın."
Jino gülümsedi. "Demek ki beni dinlemişsin." Gözlerimi yine devirdim. "Dinlemesem bile 10 kez aynı şeyi tekrar ettin."
Jino elindeki yastığı bana doğru fırlattığında sinirden kalkıp odama girdim hiç çekemezdim.
Telefonumu elime alıp Mina'yı son kez kontrol ettim yeni bir gönderi attı mı diye.
oh._.mina: Sunday brunch.
mino ve
3 milyon kişi beğendi.
192 milyon yorum.
***
Kendimi kaptırmıştım hiç hesapta yoktu hemen beğeniyi geri çektim ve bunu fark eden çoğu kişi şimdiden olmuştu.
KORE MAGAZİN SAYFASI.
KQ ajansın X-ONE üyesi Kang Min-Ho JYP ajansın Blacks Fix üyesi Oh Mina'yı fotoğrafını beğendikten sonra beğenmeyi geri çekti insanların aklında tek bir soru var.
Neden geri çektiği.
Bildirim panelime düşen kore magazin sayfası iyice dellendirmişti beni.
KQ ajansı hemen bana mesaj attı.
kq_entertainment: Ne oldu öyle?
mino: bende bilmiyorum yanlışlıkla oldu.
kq_entertainment: Tamam, dikkatli ol başka haber çıkmasın.
mino: tamam.
Telefonumu tamamen kapatıp bir süre kendime gelmem için kendimle baş başa kalmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.