Changbin Pov.
Sevgili 2 yıllık erkek arkadaşımla dün öğlen buluşmuştuk.
Jeongin bu sefer yüzü asık bir şekilde beni karşılamıştı bu tavrını ilk kez görüyordum.
Ellerimi onun ellerinin üzerine koydum ve sıvazladım tam avucumun içine alacakken.
Ellerini kendine doğru çekti cidden bir şey olmuş olmalı. "Neyin var?" Dedim gözlerini başka tarafa çevirerek iç çekti.
Bu halleri daha da beni kıllandırdı hemen yanındaki boş olan yere oturdum yine kafasını çevirdi.
Tekrar yerime oturdum. "Söyler misin artık, bir şey mi oldu?" Jeongin gözlerini sonunda gözlerimle buluşturdu.
"Ben ayrılmak istiyorum." Şaşırmıştım ilk kez uzun ilişkim var diye seviniyordum sevildiğimi hissettiğim için daha da sevinmiştim ne oldu da böyle.
"Nedenini sorabilir miyim?" Başıyla beni onayladı ve ellerine baktı sonra yine gözlerimiz buluştu.
"Ben başkasından hoşlanıyorum, o yüzden seninle birlikte olamam." Gülmüştüm ama istemsizce oldu.
"Hayırdır?" Dediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım. "Kim o lavuk?" Jeongin yerinde kıpırdandı gülümsedi.
Kalbime hançer saplandı cidden saplandı. "Hwang Hyunjin." Yüzüm anında soldu okulumdaki çocuk değil miydi bu?
"Neden o, neden ben değil?" Jeongin gözlerini devirdi ve ellerini saçlarına geçirip düzeltti.
"Çok basitsin, ama o değil senden daha iyi." Evet iyi değilimdir sabitimdir ama bu mu bahane cidden.
"Ne diyeyim, ayrılalım tamam.. ama o çocuğun eşcinsel olabileceğini düşünmüyorum."
Felix ile flörtleştiğini biliyordum ama onun eşcinsel olabileceği konusu yanlıştı.
Yeji denilen popiler kızla çıkmıştı eğer olsaydı çıkar mıydı bir ihtimal biseksüel de olabilirdi.
"Teşekkür ederim bana iyi geldiğin için." Gözlerimi devirdim ve alaycı bir şekilde güldüm.
"Rica ederim." Kalktı ve yanımdan gitti hızlı adımlarla. "Orospu çocuğu." Sesli haykırdığım için bütün kafedeki insanların gözü bana döndü.
Gözlerimi çıkışa doğru sabitledim ve artık dans için ajansa gitmem gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.