Okuldan sonra kendini şımartmak için starbucks'a gitme kararı aldı Jeongin ile sadece yakın arkadaştan ötesine geçmemiştiler ama insanların ikisinin çıktığını düşünüyorlar.
Hyunjin bu konudan epeyce rahatsızdı yanlış anlaşılmaların, ardından Felix ile arasında eskisi gibi değildi uzun zamandan beri yazmıyordu.
Onun mutlu olduğu konumdan koparmak asla istemiyordu. "Ne alırsınız?" Kadının sorusuyla seçeneklere baktı.
"Beyaz sade dondurma." Kadın istenilen şeyi yapmak için Hyunjin'e vakti geldiğinde çalan butonu verdi.
Boş bir yere oturup beklemeye başladı telefonunu eline alıp.
X-ONE Dünya Çapında Ün Kazanmaya Devam Ediyor.
X-ONE ÜYESİ LEE FELİX'İN SAÇLARI KONUŞULUYOR.
En son yazılan yere tıklayıp habere bakmak istedi. "Aradan çekilmeseydim, kariyerin başlamadan bitecekti." Diyerek içinden konuştu.
Buton yanmaya başlayınca dondurmasının hazır olduğunu anladı oraya ilerleyip parasını ödeyip bir masaya oturup yavaşça dondurmasından yedi.
"İçimdeki yangınları dindirir mi acaba." İç çekerek kendi kendine konuşmaktan alıkoyamıyordu.
Jeongin: Neredesin?
Jeongin: Okulun oralardayım, müsaitsen buluşalım mı?
Masanın üstünde duran telefonu iki kez titreşince eline alıp gelen mesajı yanıtladı.
Hyunjin: Müsait değilim, başka bir zaman buluşalım.
Jeongin: Pekala tamam.. bir şey olmuş gibi, geldi ama bunu şimdilik görmezden geleceğim.
Hyunjin gözlerini devirdi Jeongin'den gerçekten bir şey saklanmazdı.
Kendini gizlemiş birisinin starbucks'a girdiğini gördü ama fazla umursamadan Jeongin'e cevap vermek istedi.
Hyunjin: Bir şey olduğu yok, neden her buluşmak istemediğim de öyle düşünüyorsun?
Jeongin: İkimizin çıktığı konusunu kafaya takıyorsun..
Jeongin: Bunu bilmediğimi mi düşündün?
Hyunjin: Evet.. bunu kafama takıyorum, çünkü artık sıkıldım.
Jeongin: Ben senin derdini anladım aslında, Felix'in böyle düşündüğünü düşünüyorsun.
Hyunjin: Ee?
Jeongin: Bırak öyle düşünsün, seven insan seni başından bırakmazdı.
Karşısına hızla oturan bedeni gördüğünde gözlerini telefondan ayırıp yüzünde siyah maske koyu kahve saçlarını gördü siyah gözlüklerini çıkartıp göz teması kuran kişiye şokla baktı.
"Senin burada ne işin var?" Felix gülümsediğini gözlerinden anlaşıldı. "Gelmemeli miydim?"
Hyunjin bir tepki bile vermeden ağzına tekrar dondurmasından aldı ve eritti. "Ne dememi bekliyorsun?"
Felix etrafına bakındı ve gözlerini yine Hyunjin'in koyu göz halkalılarına ve gözlerine sabitledi.
"Seni çok özledim, oldu mu istediğin cevap." Hyunjin'in aklı alamıyordu bütün bu şeylere rağmen neden iki de bir yolları sürekli Felix ile kesiştiğini.
"İyi misin sen? Öpüştüğümüz günden beri ne yaptığını anlayamadım."
Felix başıyla onayladı Hyunjin'i. "Haklısın iyi değilim, beni iyice zıvanadan çıkardın."
-Devam Edecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.