(10)

1.7K 150 17
                                    

Lütfen fikirlerinizi düşüncelerinizi belirtirken içinizden belirtin yorum yazmak yerine.

Kırıcı bir yorum daha görmek istemiyorum, Yejiyi kimse sevmek zorunda değil.

Ama kırıcı bir yorum dahi görmek istemiyorum, umarım anlayışla karşılarsınız.

*

Hyunjin yemekhaneye girdi ve gözleriyle etrafı süzdü Yeji'nin yanında oturan çocuğun gözleri kendi gözleriyle sabitlendi ve alaycı bir şekilde gülüp gözlerini devirdi yemeğini koyan teyze ve amcalar sayesinde bir sandalye çekip oturdu.

"İştahım kaçsa da yemek zorundayım." Diyerek kendi kendine söylendi o sırada karşı tarafında sandalye çekilip oturulduğun da oturan kişiye gözleri döndü. "Selam, afiyet olsun." Felix'in kendisiyle beraber takılmasını anlamamıştı.

"Selam, sana da afiyet olsun." Dedi şaşkın gözlerini normale çevirerek Hyunjin.

"Neden benimle arkadaş olmak istemiyorsun?" Dedi Hyunjin Yeji'nin olduğu tarafa baktı ve onların orada olmadığını gördüğünde bir oh nidası çıkardı.

"Seninle çok saçma bir şekilde tanıştık, emin misin arkadaş olmak istediğine?"

Felix hemen başıyla onayladı ve kocaman bir gülümsemeyle. "Evet eminim, belki arada takılmak istersin benimle."

Hyunjin alay edermişçesine. "Takılmak derken?" Hyunjin'in sorusuna afalladı Felix.

"Yani internet caffe oyun salonu falan?" Hyunjin başıyla onayladı. "Bakarız." Diyerek tepsisini alıp konulan yerlere gitti.

"İyi dersler." Dese de Felix sesini duyuramamıştır Hyunjin'e. "Demek zoru oynuyoruz, peki tamam oynayalım o zaman."

İyi okumalar, oy ve güzel yorumlarınız benim için çok önemli.

Boş yorum atarsınız silinecektir bilginize.

the one with the nice voice is gay.  (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin