"O gün çekip gittin bir şey demeden." Mino'nun dediğine aklı takıldı ve başıyla onayladı.
"Evet gittim ve nereye gittiğimi de söylemek istemiyorum." Mino başıyla onayladı.
"Zaten söylemeni beklemiyorum, ama tahmin ettiğim şeyse." Diyerek duraksadı.
"Nasıl yani?" Felix oturduğu yerde dikleşti ve ellerini birbirine kenetledi.
"Demek istediğim, Hyunjin ile aranızdaki olayları biliyorum." Felix şaşkın yüzüyle sorgular bakışlarla baktı.
"Ne kadarını biliyorsun?" Mino sesli bir şekilde nefes verdi dışarıya. "Hepsini."
Felix etrafa bakındı birileri var mı diye sonra tekrar Mino'ya döndürdü bakışlarını.
"Hyunjin konusunda ne yapacağım, inat etti bana şans vermiyor."
Mino elini çenesine koydu ve düşünür gibi yaptı. "Aslında bir fikrim var ama, uyar mı sana bilmem."
Felix çok düşünmeden söze atıldı. "Söyle ne olursa olsun, uyarım o fikre yeter ki Hyunjin ile birlikte olayım."
Mino sıkıntılı bir ifadeyle çattı kaşlarını. "SM şirketinden ayrıl." Felix şok olmuş yüzüyle baktı.
"Ne.. ne diyorsun sen?" Mino ciddi ifadesini bozmadan sırtını koltuğa verdi. "Duydun, ayrıl."
Felix sorgular bakışlarla tam ayağa kalkıp gidecekken tekrar konuştu Mino. "Ciddiyim ayrıl bunu iyiliğin için diyorum Hyunjin ile alakalı olmasa bile."
Felix tekrar oturdu ve dirseklerini dizine yerleştirdi. "Hyunjin'in şirketten ayrılmasının sebebini biliyor olmalısın."
Mino başıyla onayladı. "Evet biliyorum." Felix yüzünü sıvazladı. "Neler oldu, lütfen anlatır mısın."
Mino tekrar dik durur pozisyona döndü. "Seninle ve onunla ilgili bir, fotoğrafınızın olduğu ve onu Soo-Man tehdit ettiğini düşünüyorum."
"Sadece düşündüğün şey mi?" Mino başıyla reddetti. "Sadece bununla ibaret değil bizzat duydum ama net değildi."
Felix sinirlenmişti yerinden kalkıp tam gideceği sırada Mino'da yerinden kalktı ve Felix'in kolunu tutup durdurmayı başardı.
"Ani ve fevri hareket yapma, bir planım var demiştim sana." Felix mimiksiz yüzüyle baktı Mino'ya.
"Planından söz etmeye başlasan iyi olur." Mino başıyla onayladı ve ikisi de oturdu yerine tekrardan.
****
Hyunjin yattığı kanepeden kalktı ve KQ şirketten haber geldi mi diye laptopunu eline alıp açtı e-mail adresine girip bakındı.
Gözlerine inanamadı gerçekten sonunda olabilmişti, hemen elinden bırakıp üzerini güzelce giyip evden direkt çıktı okulu bugün ekmek zorundaydı.
"Nasibimdeysen olacaksın." Gözleri mutluluktan biraz da olsa parıldamıştı tam umutlarını kesiyordu ki bir yerden istediği şey olabilmişti.
"Keşke Felix'te benimle birlikte olsaydı." Diyerek içinden geçirdi.
Otobüs durağa yaklaştığında hemen bindi maskesini ağzına iyice yerleştirdi.
Maske taktığı için çok dikkat çekiyordu ama böyle olması onun için daha uygun oluyordu.
***
"Ne yani... Hyunjin benim yüzümden mi ayrıldı." Mino başıyla reddetti. "Senin yüzünden değil neden konuyu farklı yere çekip duruyorsun?"
Felix başıyla reddetti. "Yine de benim yüzümden." Mino bıkkınlıkla nefes verdi.
"Ah pekala, Soo-Man yarın bizimle konuşma yapacak o zamana prova yapsak iyi olur."
"Tamam, seninle kavga etmek iyi olacak." Mino gülümsedi Felix hainlikle gülümsemişti.
"Şakayı kakaya çevireceğiz." Felix başıyla onayladı Mino'yu. "Olsun o kadar, yeter ki şirketten ayrılayım."
-Devam Edecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the one with the nice voice is gay. (hyunlix)
Teen FictionHyunjin okuduğu okulda kız sevgilisiyle olaylı bir şekilde ayrılır adı Felix ile anılmaya başlar ve Felix'i görmemiş olmasına rağmen bu konuyla ilgili başı ilginç bir belaya girer. Düzenlendi.