Atit választottam? Igen. Történt bármi is? Kurvára nem. Hónapok teltek el. Hónapok óta várom azt az átkozott randit. De semmi. Nem értem. Mindenkivel jóban maradtam, de Ati valahogy nem lett tagja a társaságunknak.
Talán Danival lett a legjobb kapcsolatom Manuel és Desh mellett. Néha nevetünk is ezen, mert teljesen olyan mintha járnánk. Elvisz vacsorázni, meghív a koncertjeire... szóval szerves része lettem az életének. Sokan gondolják, hogy egy pár vagyunk, ami persze hülyeség. Inkább olyan mintha a testvérem lenne. Kivéve mikor felhúzott szemöldökkel méregeti a dekoltázsomat. Fiúk. De megtanultam kezelni. Egy két tarkónbaszásba került, de megérte.
-Mit csinálsz?- léptem mögé, mire vigyorogva átkarolta a derekamat.
-Liveolok, baba.- suttogta, én pedig rácsaptam a kezére.
-Engedj el, mielőtt...- kezdtem de már késő volt.
Elkezdtek özönleni a kommentek.
Viki34: AWWWWW
tdannyfan: megjött a csaja
Csakegylany: 🥰🥰🥰
Nina_w: édesek vagytok
Albertp: grat tesó-Nem neem... mi nem...- kezdtem halkan, de teljesen mindeg volt mit mondok. Ők eldöntötték, hogy cukik vagyunk és kész.
-Kinyírlak.- morogtam a fogam alatt, aztán csak úgy mellékesen a képernyőre pillantottam.
-Neemár.- sütöttem le a szemem. Mert bár több százan csatlakoztak a live-hoz, én mégis kiszúrtam azt a nevet, amitől megdobbant a szívem.
-Mi az?- nézett rám Dani, és végre valahára elengedett. Látta, hogy kezdek szétesni.
-Ati.- tátogtam égővörös fejjel.
Dani idegesen bólintott, majd megköszörülte a torkát.
Aztán jött a komment.
paulsonati: Grat. Aranyosak vagytok.
-Ezt nem hiszem el.- suttogtam, majd kínomban elröhögtem magam. Csodálkozok, hogy nem hív randira, mikor fél Magyarország azt hiszi Danival vagyok?
-Ati... beszélhetnénk?- kérdeztem hirtelen.
Erre az egész chat felbolybult, mint egy hangyaboly.
paulsonati: nem.
Semmi magyarázat, semmi szabadkozás. Csak egyszerűen nem. Elég konkrét.
-Kérlek.- néztem szomorúan a kamerába.
-Tényleg ezt akarod?- nézett rám Dani mosolyogva, és eltakarta a száját, hogy csak én halljam.
-Mindennél jobban.- suttogtam. Mert ez volt az igazság. Számomra csak Ati létezett. Nehéz ezt bevallani, de így van.
-Elintézem neked, kicsi.- csapott a combomra mosolyova.
-Na, ez jó buli lesz.- forgattam meg a szemem, majd ott is hagytam őt. Inkább átmentem Kevinhez Fifázni. Attól legalább nem törik össze a szívem.
Még csak egy meccset nyomtunk le, mikor Dani röhögve csatlakozott hozzánk, majd hirtelen felém fordult.
-Vedd a kabátod, Anna. Randid van.
-Hogy mi?- sikítottam, majd szó szerint Dani nyakába ugrottam.
-De hogy? Vagy... mi? Miért? Hihetetlen vagy!- néztem méllyen a szemébe.
-Tudom.
-Hogy csináltad?- kérdeztem a fejemet fogva. Őrület.
-Tessék.- dobta felém a telefonját, amin az instachat volt megnyitva.
ESTÁS LEYENDO
Azahriah egypercesek
FanficMinden hang egy érzés. Minden zene egy történet. Én most elmesélem nektek.