Closed EYZ

622 18 0
                                    

-Ne mond már nekem, hogy sosem próbáltad!-kerekedett ki az akkori legjobb haverom, Ákos szeme.

Elpirulva ráztam a fejem. 16 voltam, soha életemben nem láttam még füves cigit. Nem akartam kitűnni, ezért mikor felém nyújtották gondolkodás nélkül beleszívtam.

-Ez pálutca, jobb mint a szex!-vigyorgott rám, és kikapta a kezemből. Erre se tudtam mit mondani, mert még szexelni sem szexeltem soha. Az én intorvertált környezetemben csak a Youtube létezett.

-Na ez is megjött.-nézett fel unottam a cigiből Ákos, mire az ajtóra kaptam a tekintetemet.

-Ő kicsoda?-tátottam el a számat.

-Rebeka. Undorító kis kurva.-köpte a legjobb barátom a szavakat és összehúzott szemekkel nézett a belépő lányra.

Aki csodálatos volt. Formás alak, fekete hosszú haj, szűk fekete ruha, sportcipő.

-Azért kurva, mert nem hagyta, hogy megdugd?- csapta röhögve hátba egy másik srác, akinek még a nevét sem tudtam.

-Ebből a faszból ő nem eszik.-mondta Ákos sértetten. Aham, tehát innen fúj a szél.

Rebeka időközben odaért hozzánk, és mosolyogva nézett végig a társaságon.

-Tomi, Gergő, faszfej!-bólintott két fiúra, és Ákosra, majd lassan rám emelte a pillantását.

-Hát te ki vagy?-suttogta méllyen a szemembe nézve.

-Attila.-mondtam remegő hangon. Hirtelen elkezdtem érezni a fű hatását.

-Hogy kerülsz ebbe az inpozánst társaságba?- nézett rám szemforgatva.

-Le lehet szállni Atiról, te pióca-vicsorgott rá Ákos.

-Milyen cuki vagy, hogy így véded...de szerintem ő is el tudja dönteni, hogy hajlandó e megajándékozni a figyelmével vagy sem.-mondta lesajnálóan.

Majd mindenki rám nézett.

-Most mi van? Én csak betépni akartam.-emeltem fel megadóan a kezeimet.

-Ja, de Rebeka mást is akarna veled.- vihogtak a többiek.

-Ugyan.-nevettem fel én is. A csaj ránézésre volt vagy 20 éves. Ugyan mit akarna tőlem?

-Tudod, eddig nem gondolkoztam ezen, de ha ez titeket annyira idegesít, akkor benne vagyok.-mondta ördögi vigyorral, majd hirtelen fogta magát, és leült az ölembe. Annyira váratlanul ért a dolog, hogy élesen beszívtam a levegőt. Mindenki elnémult körülöttünk.

-Na mi az?-nézett bele a szemeimbe mosolyogva.- Mit fogsz most tenni velem, Attila?-hajolt közelebb, majd megharapta a fülem. Az egész testemet kirázta a hideg. Olyan dolgokat éreztem amiket eddig még soha.
Nyeltem egy nagyot.

-Gyerünk, nem harapok!-csókolta végig a nyakamat, mire éreztem, hogy el fogom veszíteni magam fölött az irányítást.

-Pff, persze, neki csak így odaadod magad...- nézett rám gyűlölködve Ákos.

-Most mi a bajod? Nem én kértem, hogy kezdjen ki velem.- mondtam egy kicsit akadozva. Kezdett melegem lenni. Rebeka csak kuncogott, majd a mellkasomra rakta a kezét.

-Lelépünk?- mondta komolyan. Nem tudtam, mit mondjak neki. Ákos ki lesz rám akadva.

-Menyj el vele Baukó, bánom is én. Te sem vagy jobb, mint a többi csicska, akik a lábai előtt hevernek.- bevallom, felcsesztem magam. Az, hogy ilyen hangnemben beszélt velem, feltette az i-re a pontot.

Azahriah egypercesekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang