Bab 30

942 70 9
                                    

"BOSS" Tengku Adrian menoleh kebelakang. Senyuman psikonya terus diukir. Dengan riang dia belari ke arah pemanggil itu.

"Kau dah berjaya, buat apa aku suruh?" Tengku Adrian bertanya penuh lembut. Senyuman psiko masih terukir menambahkan perasaan pemanggil itu gugup untuk menjawab penyataan Tengku Adrian.

"Aku tanya... Kau berjaya ke tak?"

"Maaf boss... Kitaorang tak berjaya..."

BANGG!!!

senyuman psiko di muka Tengku Adrian terus hilang serta merta. Mukanya sungguh garang dan menakutkan. Dia meleaspakan tembakan ke arah kaki pemanggil itu. Pemaangil itu mengerang ke sakitan. Tangannya menahan kakinya yang ditembak itu.

"Bodoh... Aku suruh kau bunuh Edric... Bukannya susah sangat pun!" Tengku Adrian melepaskan tembakan ke dua tepat ke kepala pemanggil itu.

"Huoi, kau kemaskan mayat ni... Lion... Kau tadi ikut jason kan? Apa jer dia buat kat sana?" Kepala Tengku Adrian menoleh ke arah muka Lion. Muka Lion hanya tenang.

"Dia tembak ke arah Arluna dengan Edric"

"Tepat?"

"Tersasar. Salah satu peluru terkena pipi Arl-" tangan Tengku Adrian terus menampar muka Lion. Beberapa kali dia menampar muka Lion dengan kuat. Koler baju Lion ditarik dengan kuat. Pisau yang sepancang empat cm di acukan ke leher Lion. Pisau itu digesek lembut ke leher Lion.

"Aku dah katakan, jangan sesekali cederakan ratu aku... Kenapa korang ni degil sangat? Nak suruh aku cakap bahasa arab? Italy? Baru faham ke?" bidasnya. Pisau yang diacu oleh Tengku Adrian terus di tekan dengan kuat di leher Lion.

Darah merecik terkena kemeja Tengku Adrian. Muka Tengku Adrian hanya tenang dan mengukir senyuman psikonya. Dia mula bersiul, pisau yang dipegang olehnya dihayunkan lalu menikan tubuh badan Lion dengan kuat.

Lion mengerang kesakitan dengan kuat. Air matanya sudah mula keluar, Tengku Adrian tidak mengendahkan tanggisannya. Dia masih meneruskan tikamannya.

"Goodnight... Lion.."

ZAPP!!!

Tengku Adrian mengelas leher lion dengan laju. Darah yang terpecik di mukanya terus di lap. Dia mengeluh dengan kuat, lalu memandang Zuin, pembantunya yang sentiasa ikut kemana dia pergi.

"Zuin... Kau bagilah mayat dia ni kat loai... Harap - harap dia kenyang. Oh ye!! Huoi!! Nanti kau bagilah mayat si jason tu kat Loai. Lagipun tak elok membazir, ada baiknya kasi mayat sampah si diaorang dua dimakan" Tengku Adrian mula bersiul, Huoi dan Zuin mula bergerak mengemaskan mayat mereka dua manusia itu.

Tengku Adrian membukak salah satu bilik yang gelap dan sunyi. Apabila lampu dimukak terpapar seekor singa jantan sedang jilat kaki hadapannya. Tengku Adrian tersenyum puas.

"Loai... Lama tak nampak" selamba Tengku Adrian memeluk tubuh badan singa itu. Dia mengusap dengan ganas di badan singa itu.

Singa itu sudah mengaum kerana kelaparan. Tengku Adrian cuba menenangkannya dengan membelai badan singa itu.

"Shushh... Nanti papa bagi makan okay?" lembut dia berkata pada si singa itu. Zuin dan Loai masuk ke dalam bilik itu dengan muka tenangnya. Dua plastik itu dituang ke mangkuk makanan loai. Dengan lahapnya Loai makan kedua mayat itu. Tengku Adrian hanya membiarkan sahaja.

"Shushh makan pelahan - pelahan sayang" lembut dia berkata. Dia keluar dari bilik itu diikuti dengan Zuin dan Huoi. Apabila Tengku Adrian berhenti mereka berdua akan berhenti.

"Zuin... Kau mesti dah lama tak penggal kepala orangkan? Kali ini, aku nak kau penggal kepala Edric..." Zuin menunduk hormat, entah dari mana tiba - tiba muncul katana yang panjang hampir dua meter. Pedang yang bewarna hitam itu di letakkan di belakang lehernya.

"Huoi... Aku nak kau culik Arluna... Pastikan tak ada satu luka pun dekat badan dia.." Huoi angguk pelahan lalu meminta diri.

"Game start... Hahahaha!!!" gelak ketawa Tengku Adrian menyelubungi seluruh bilik gelap itu. Dia sudah tidak sabar untuk menyertai permainan ini. Permainan ini makin lama makin seronok..

SUAMIKU ENCIK BODYGUARD

"Sakitlah!!!" aku menjerit ke arah Edric yang pada tadi cucuk di bahagian pipi yang terluka itu. Edric tersenyum jahat lalu gigit pipiku. Mataku hampir terkeluar. Tanpa sengaja aku tertumbuk muka Edric dengan kuat.

"SAKITLAH BABI!!!!" Aku menjerit dengan kuat ke araj Edric. Dia sudah rebah ke lantai selepas mencium buku limaku.

"Kau kan... Pada tadi nakal jer!!! Nanti malam, aku denda kau"

"Sekarang dah malam kan?"

"Kau nak aku denda sekarang ke?"

"Apa dendanya? Push up seratus kali? Ketuk ketampi?" aku meneka denda yang mahu diberi oleh Edric. Edric geleng dengan laju.

"Nantilah aku tunjuk"

"Tunjuklah sekarang!" Edric jeling macam helang. Dia menarik pinggangku lalu di angkat ke udara. Aku meronta untuk dilepaskan.

"Kau tadi kata nak tengokkan" dia berkata padaku. Aku angguk laju.

"Tak boleh tunjuk kat ruang tamu, kena tunjuk dekat bilik tidur" otakku sudah tak boleh berkerja kerana tidak faham apa yang dimaksudkan oleh Edric. Apa maksud dia?

Dia membukak pintu itu lalu memcampak tubuh badanku ke atas tilam. Aku sudah menelan air liurku, dia tersenyum jahat padaku. Tak.. Tak... Kenapa aku cari pasal dengan dia!!?

BAPAK GULA

"Puan... Tak nak muncul depan anak puan?" Aryan bertanya pada wanita yang sudah berumur itu. Wanita itu tersenyum pahit lalu melihat rantai yang mempunyai gambar Arluna dan suaminya.

"Bila dah sampai waktu... Aku muncullah depan diaorang..." air matanya pelahan - pelahan jatuh. Dia memandang langit gelap itu. Dia hanya mampu melihat Arluna dari jauh. Hatinya sangat sakit kerana tidak dapat melihat anaknya dari dekat, tapi itu semua kebaikan Arluna.

"Macam mana pula dengan Tuan?"

"Tuan? Dia dah siap sedia lama... Tengah tunggu masa untuk muncul dan membalas dendam" jawabnya. Aryan angguk pelahan lalu meminta diri. Wanita itu melihat langit yang gelap dan dihiasi dengan berjuta bintang itu.

"Alangkah bagusnya, mama dapat sentuh muka anak mamakan? Mama harap kamu dapat memori kamu balik, sayang.." dia memakai semula cermin mata hitamnya. Pakaian jubah bewarna putih itu kelihtan sungguh gah apabila dia masuk ke bagunan mewah itu. Baju yang dihiasi dengan batu permata kelihatan bersinar.

"SELAMAT DATANG LADYBOSS!!" Gadis dan lelaki yang beratur secara tersusun menunduk hormat selepas melihat kelibat wanita itu. Wanita itu berjalan seperti model dan kelihatan sangat anggun sekali.

"Sediakan beberapa alatan dan orang yang cukup. Permainan akan mula sebentar lagi" Wanita itu berkata dengan kuat, secara automatik manusia yang beratur tadi bergerak masuk ke bilik masing - masing untuk mengambil barang.

"Dendam aku akan terbalas... Tak lama lagi.." pelahan dia berbisik sambil keletakkan kedua tangannya di belakang badannya. Memerhati semua orang yang sedang berisap sedia untuk bertempur bersamanya.

EDRIC SEBASTIAN × ARLUNA IRASYAH

 1.0 SUAMIKU ENCIK BODYGUARD S1√Where stories live. Discover now