"Arghhh!! Sakitlah jantan!!" jerit lelaki tua itu pada jejaka yang memijak kepalanya. Wanita itu menarik muka lelaki tua itu. Muka lelaki itu ditampar lembut.
"Mana cucu kesayangan kau?" wanita itu bertanya pada lelaki itu. Lelaki tua itu hanya ketawa sinis pada wanita itu, lalu meludahkan air liurnya di tepi wanita itu.
Muka garang wanita itu ditunjukkan. Tanpa sengaja lelaki itu sudah mencabar kesabaran Wanita itu. Dia melepaskan tarikannya. Dia sudah tersenyum sinis kerana terlalu haus dengan darah mangsanya. Pelahan - lahan lelaki tua itu mengundur kebalakang.
Pedang bewarna putih diacu tepat ke mata lelaki tua itu. Tak terkelip langsung dibuatnya. Anak tekak lelaki itu turun naik kerana takut dan gelisah.
"Kenapa takut? Takut mati? Kau racun aku lima belas tahun lepas, tak takut pula?" dia memerli pada lelaki tua itu.
"jasy... jasy... harap jer ada kumpulan kuat... tapi otak... BODOH!!!" jerit wanita itu. Apabila pedang milik wanita itu mahu dihayun untuk memancung kepala jasy, tiba - tiba pedangnya berhenti bergeraK.
"Cleo?" Wanita itu memandang Cleo. Dia melepaskan genggaman pada pedang itu.
"Puan Victoria tak patut kotorkan tangan puan..." Cleo mengumam pelahan pada Victoria. Cleo cangkuk dihadapan lelaki itu. Dari atas dipandang hinggalah bawah. Dia tersenyum sinis sambil mendapat idea yang jahat.
"Puan Victoria nak saya kerat dia berapa? sepuluh? Dua puluh?" Pedang katana sepanjang lapan puluh cm itu dipusing oleh Cleo.
"Kerat sampailah awak puas" lembut Victoria berkata pada Cleo. Dia berjalan keluar dari bilik itu, meninggalkan Jesy bersama Cleo.
"Malinda... awak serahkan surat ini dekat Edward..." Dia menghulurkan dua sampul surat pada Malinda. Dia angguk pelahan lalu mebalas senyuman pada Victoria.
"ARGHHHHHHHH!!!!!" Suara jeritan lelaki kedengaran. Victoria memicit kepala kerana sakit. Dia memberikan isyarat meminta lelaki itu senyap pada salah seorang anak buahnya.
"We... Cleo.... Ladyboss suruh senyap sikit" Pelahan dia berkata. Jejaka itu menoleh dengan senyuman bersalah terukir di mukanya. Dia menunduk pelahan sambil berkata 'sorry'. Cleo halau anak buah Victoria.
Dia fokus semula pada Jasy. Dia berfikir sebentar dari mana yang dia mula. Dia mengerut lalu terduduk di hadapan Jasy. Samsung Galaxy Z yang boleh dilipat itu dikeluarkan kemudian dia meletakkan telefon itu di telinganya.
"Edric kau rasa kat mana aku kena mulakan?" Cleo bertanya pada Edric. Dia tidak ada idea untuk memulakan dari mana, maka dia bertanyalah pada sahabat sejatinya.
"Siapa orangnya?"
"Jasy"
"Hmmm.... Kau start dari mata dia.... lepastu leher...." Pelahan dia berkata. Edric tidak mahu buat Arluna mendengar kata - katanya. Nanti perempuan itu bertanya macam - macam padanya.
"Thank you!!" Dia masukkan semula telefonnya. Pedang katana sudah bersedia untuk untuk siat kulitnya.
"Mari kita mulakan!!!" Dengan riang dia berkata pada Jasy.
SUAMIKU ENCIK BODYGUARD
"Siapa Call?" Aku bertanya pada Edric. Dia angkat bahu tidak tahu. Aku sambung semula makan aiskrim ke sayanganku, Enak!! Edric memerhatiku, dia buat aku duduk dengan tak tenang. Aku jeling sahaja, mahu sahaja jantung aku tercabut kerana mukanya muncul di tepiku tiba - tiba.
"Arluna..." dia menarik badanku lalu meletakkan badanku di atas ribanya. mamat ini sihat kah?
Aku membiarkan sahaja dia memeluk tubuh badanku. Aku menikmati aiskrimku sambil memandang televisyen. Dia meraba badanku sehingga ke dada. Aku mengambil suduku lalu mengetuk kepalanya.
"Jangan nak gatal!!" Aku mendengus geram padanya. Dia menusap kepalanya yang diketuk itu. Aku terkebil - kebil cuba jauhkan diri darinya, kali ini dia rampas aiskrim aku.
Aku meroyan memintanya bagi semula aiskrimku. Aku sudah mengerut mukaku macam budak kecil. Aku memeluk tubuhku sambing memuncung mulutku.
Cupp!!
Edric cium dibibir merahku. pipiku sudah panas.
"AAAAA! Apa ni main cium - cium!! Bagi balik aiskrim tuuuu" Aku merengek memintanya memberikan semula aiskrim mint chocolate.
"Tak boleh, makan banyak nanti kencing manis"
"Suka hati akulah!! Hermm!!" Dia jeling malas lalu memberikan semula aiskrimku. dia sembamkan mukanya di badan belakang. Kepalanya digesek ke badanku, rasa geli pula.
"Nak sikit?" Lembut aku bertanya. Tapi dia geleng tidak mahu. Aku sambung makan Aiskrim. Dia cium menarik lembut rambutku lalu dicium. Kemudian dia cium ke leherku.
"Aku dah katakan jangan nak jadi miang!!" Marahku. Dia mendengus geram lalu menolak tubuh badanku ke tilam. Aiskrim yang dipegang dirampas olehnya. Dengan selambanya Edric hempap badannya ke atas aku.
"sa... Sakit!!" Aku menolak tubuh sadonya. Tapi tak bergerak langsung. Dia masih baring di atas badanku dengan tenang.
"wangi..." dia hidu tanganku. Aku menepis pegangannya. Sah mamat ni naik miang!!!
"Orang nak manja dengan dia tak boleh!" Edric memarahiku. Aku juling ke atas. Bau busuk menyengat hiduanku.
"Kau dah mandi ke?"
"belum" Aku menendangnya dari atas tilam. Dia mengusap punggungnya yang ditendang olehku.
"EE ada hati nak manja dengan orang!! Pergi mandi dulu baru bermanjalah!!" Naik darahku dibuatnya. Edris mendengus kuat, dia mencampai tualanya lalu keluar dari nilik itu.
EDRIC SEBASTIAN x ARLUNA IRASYAH
YOU ARE READING
1.0 SUAMIKU ENCIK BODYGUARD S1√
AcakDia memandang tepat ke arah anak mata aku sambil mengacukan sepucuk pistiol ke arah pipi aku. "Aku tahu kau takut. Aku tak nak buat apa - apa kat kau. Aku cuma nak pertolongan kau. Panggil bodyguard kesayang kau jumpa aku" "Kalau aku tak nak? Apa ka...