רפאל:
לקוראת היפיפיה שקוראת את זה אני כאן כדי להזהיר אותך.
כן את בטח יודעת שקוראים לי רפאל ואת בטח יודעת שאני חסר לב והשטן בהתגלמותו עוד מהתקציר, אבל מה שאת לא יודעת זה את מה שאני עברתי ואת מה שמחכה רק לך.את תשנאי אותי הרבה בספר הזה ואני מקבל את זה.
למען האמת אני רק מחכה לרגע שתביני שאני לא גיבור אלא אולי הנבל בספר הזה.
את לא תאהבי את הבחירות שלי ולהגיד לך משהו? גם אני לא אהבתי אותן בסופו של דבר אבל אין מה לעשות עם זה, אני ואת צריכים לחיות עם זה.אני מקווה שאת תאהבי אותי בהמשך אבל כמובן אני לא יכול להבטיח לך כלום, אני לא מבטיח שאני שטן, אני לא מבטיח שאני אוהב מישהי, אני לא מבטיח שאני לא אפגע בה.
אבל מה שאני כן יכול להבטיח לך זה את זה שאת תשנאי ותאהבי אותי וזה מה שיכניס אותך לפיצולי אישיות.רגע אחד את תאהבי אותי בגלל מה שאני אומר אבל עמוד אחד אחר או אפילו שורה אחר כך את תקללי אותי ותשנאי אותי כל כך עד שתרצי לרצוח אותי למרות ששנינו יודעים שזה לא יכול לקרות.
אני לא אגיד שאני מצטער כי אני לא.
אני לא אצטער על התסביכים שאת תאכלי ואני לא מצטער על כל הכאבי ראש שיהיו לך ממני כי אני נהנה מזה, אז תהני לך.
אבל אני כן אצטער על זה שבכית בגללי.אם את תבכי בגלל הטעויות שלי אז תדעי שאני אנסה הכל כדי לתקן אותם, ויהיו המון טעויות אז אני אומר לך מראש.
את כן תשנאי אותי.אומנם אני לא יכול לתקן הכל אבל אני מקווה שאת תאהבי את המאמצים שאני אעשה כדי שאת תאהבי אותי וכדי שאת תמשיכי לקרוא את הספר הזה.
אולי את תתחרטי שאהבת אותי בהתחלה ואולי גם לא אבל זאת כבר החלטה שלך כי כולם שונאים אותי והאמת היא שאני לא שם זין על זה.
אני מקווה שלא תבכי אבל גם אם כן הטישו ינחם אותך ולא אני כי שנינו יודעים את הסיבה לכך שאני לא יכול לנחם אותך.
אני יכול להגיד לך שגם אותה בחורה מהממת בסיפור הזה תשנא אותי הרבה ותאהב אותי הרבה, אני מאחל לך רק שפיות כי אחרי הספר הזה, שפויה את לא תישארי.אני כבר יודע מה את רוצה בגבר.
את רוצה גבר מאפיה או גבר מאחד הספרים שקראת שאת מאוהבת בו למרות ששנינו יודעים שזה לא יקרה ביניכם.
אולי את תתאהבי גם בי ואולי גם לא, יש מצב את תשנאי אותי ותאהבי מישהו אחר בכלל.הכותבת של הספר לא שפויה בדיוק כמוך בדיוק כמו כל מי שקוראת את הספר הזה.
אז תיזהרי מראש ותדעי שאני לא מצטער על רגע אחד שגרמתי לך להיכנס לסיבוכים עם עצמך.
תהני לשנוא ולאהוב אותי כי אם את לא תהני מזה אז אני כן...
YOU ARE READING
His Princess (1)
Romance*ספר גמור* רפאל : בכל חיי לא חשבתי שאוכל לאהוב, לעולם לא חשבתי שאני אתחתן , או אפילו אתאהב אבל אז ראיתי אותה , היא הייתה כל כך יפה, כל מה שרציתי אבל הייתי צריך להילחם עליה לא הייתי הבן אדם היחידי שרוצה אותה. הטעות הכי גדולה שלי היא שלא ראיתי אותה מ...