רפאל:
הגיע הזמן של הנשף ובחיים לא נלחצתי מהנשף הזה לפני אורורה.
אורורה ירדה למטה עם שמלה בצבע סגול לילך מהממת שיושבת עליה מושלם, היא לבשה נעלי עקב באותו הצבע והשיער שלה היה מסודר עם חצי גולגול קטן במאחורה שתופס את השיער מקדימה ושיער פזור במאחורה.
היא אחזה בידי והלכנו אל כיוון האוטו שלי, ״את נראית מהמם נסיכה.״ היא חייכה אליי ונישקה אותי, ״גם אתה לא נראה רע בעצמך.״
הגענו אל המסיבה שהייתה באחוזה של טוני, יצאנו מהאוטו ואחזתי בידה, עם המזל שלי אנחנו ניבחר ויהיה לי חבל.
נכנסו פנימה וכולם הסתכלו עלינו, ראיתי את אליסון שדיברה עם ריקרדו וטוני.
הבת זונה הזאת מתכננת משהו וזה הולך להיגמר ברע.הלכנו לכיוון המשפחה של אורורה, ברגע שהיינו קרובים מספיק אליהם אורורה קפצה אל זרועותיו של אביה ״התגעגעתי אלייך...״ היא אמרה והוא חיבק אותה בחזקה, ״אני התגעגעתי אלייך גם מלאך.״
אחיה של אורורה חיבקו אותה גם ואז כל זוג היה צריך ללכת ולרשום את השם שלהם, אני ואורורה הלכנו והיא ראתה שהייתי קצת לחוץ בגלל זה.
״רפאל זה בסדר, אל תדאג.״ איך אני יכול לא לדאוג.
״אורורה תאמיני לי שיש לי סיבה מספיק טובה לדאוג.״אצלנו אף אישה לא יצאה מזה בחיים, שהגבר הרג אותה הוא עשה את זה באושר כדי להראות עד כמה חזק הוא.
הגיע התור שלנו ורשמתי את השם שלי ושל אורורה אבל רשמתי את אורורה עם השם משפחה שלי, הלכנו אל נטשה ואדריאן שזה היה צפוי שהם ביחד, אורורה ונטשה דיברו כל כך הרבה זמן עד שהגיע הקטע של ההגרלה.
הלכנו אל איפה שהבמה ואורורה עמדה צמוד אליי וחיברה את אצבעותינו ביחד, היא לא עזבה את ידי לשנייה.
השם הראשון שיצא בהגרלה הוא של ליאם וגרייס, הם עלו על הבמה ולינוי החלה לרוץ, אחרי בערך עשר דקות ליאם יצא והגופה של גרייס בידיו, בירכו אותו והוא חזר לשבת בשולחן עם חיוך ענק.
השם השני שיצא הוא דניאל ולילי, ברגע שלילי החלה לרוץ מבט של טורף עלה על פניו של דניאל, אחרי מעט זמן הוא חזר והוא גרר את הגופה של לילי, הוא ירה לה היישר בחזה.השם הבא עלה וזה היה אנחנו, ״רפאל ואורורה מנצ'יני.״
הלב שלי עצר, לא.
אורורה הסתכלה עליי וניסתה לנחם אותי, היא קמה ואני קמתי אחריה, פאק.עלינו על הבמה והיא קיבלה את האקדח ואת הסכין, קיבלתי את האקדח והיא החלה לרוץ באחוזה.
השופט אמר לי שאני יכול להתחיל ללכת וזה מה שעשיתי, לא מיהרתי אבל אלוהים אחד מאיתנו חייב למות הלילה.
ראיתי את העקבים של אורורה מונחים בצד, היא הייתה חכמה בכך שהורידה אותם.המשכתי ללכת עם האקדח ביד ואז שמעתי רעש של דלת וידעתי שזאת היא, הלכתי אל כיוון הרעש וראיתי את אורורה, היא פאקינג פתחה את הפצע שלה ברגל עם הסכין כדי להאט את הריצה שלה.
״אורורה.״ אמרתי לה והיא הסתובבה אליי, היא רצה אליי וחיבקה אותי, אורורה בכתה אל תוך החזה שלי ואני ליטפתי את ראשה.
״תעשה את זה רפאל, בבקשה.״
״אני לא הולך להרוג אותך אורורה...״
״רפאל... בסופו של דבר שנינו ידענו שניבחר, בבקשה רק תעשה את זה מהר.״
YOU ARE READING
His Princess (1)
Roman d'amour*ספר גמור* רפאל : בכל חיי לא חשבתי שאוכל לאהוב, לעולם לא חשבתי שאני אתחתן , או אפילו אתאהב אבל אז ראיתי אותה , היא הייתה כל כך יפה, כל מה שרציתי אבל הייתי צריך להילחם עליה לא הייתי הבן אדם היחידי שרוצה אותה. הטעות הכי גדולה שלי היא שלא ראיתי אותה מ...