פרק 1

15.4K 432 181
                                    

רפאל:

זה היה עוד בוקר של יום ראשון, סתם עוד יום חרא.
התעוררתי בשעה שמונה וחצי בבוקר, זו לא השעה שאני בדרך כלל מתעורר אבל לא הייתי יכול לעשות כלום עם זה.
בדרך כלל אני מתעורר בשעה שש בבוקר. הרגשתי שהראש שלי מסתחרר וכואב.
פאק, כמה שתיתי אתמול?

נכנסתי למקלחת ואז הפלאשבקים מאתמול התחילו לחזור קצת, הייתי באחד ממועדון החשפניות שלי, נזכרתי שעשיתי עסקה עם דן.
אחרי שיצאתי מהמקלחת התלבשתי וירדתי במדרגות לקומה למטה וראיתי את אחים שלי, לוקאס ודייגו.

לוקאס הסתכל עליי במבט מוזר ואני הרמתי גבה בשאלה.
״היי, מה קרה לך אתה נראה נורא.״ קולו של לוקאס נשמע ואני הבטתי בו, ״אני בסדר. כאב ראש מזוין, איך אתה?״
״אני בסדר, כולנו בסדר, היי מה לגבי ה-״ הוא נקטע מהטלפון שלי שהתחיל לזמזם, הסתכלתי על המסך וראיתי את שמה של אליסון עליו, הוצאתי גניחת יאוש ועניתי לטלפון.

״מה את רוצה אליסון?״ אמרתי בקול קר עם רמז קליל לכעס.
היא ציחקקה וקולה המתוק שיגע אותי, "אני רוצה אותך מותק, נהנתי מאוד אתמול בלילה.״

לא ידעתי על מה היא מדברת, פאק.

״על מה את מדברת אליסון?״
היא פלטה גניחת תסכול ודיברה שוב, ״אתה באמת לא זוכר מה שהיה אתמול במועדון?״
״לא. אני לא זוכר ואולי זה לטובה.״

ניתקתי את הטלפון ולוקאס הביט בי וגלגל עיניים.

אחרי שדיברתי עם אחים שלי השעה הייתה עשר בבוקר, אמרתי להם שאני הולך והלכתי למכון כושר שיש לנו בבית, אנחנו גרים באחוזה באיטליה.
מחרבנים ומשתינים כסף.
כסף זה לא מה שהיה חסר לנו.
עשיתי את האימון שאני עושה תמיד, הרמת משקולות, מתח, כפיפות בטן, שכיבות שמיכה.
לאחר מכן יצאתי לריצה של שעה.

כשסיימתי השעה הייתה כמעט שתיים עשרה בצהריים והתקלחתי שוב, יצאתי למכונית שלי והתחלתי לנסוע לביתו של דן.
הגעתי למקום ויצאתי מהמכונית, הנהנתי לשומרים שזיהו אותי כבר והיה אפשר לראות שהם פוחדים ממני והאמת ששמחתי מזה, אין דבר יותר טוב מלראות פחד של אחרים כשהם מסתכלים עלייך.
הלכתי לדלת הראשית וצלצלתי בפעמון הדלת.

*

פתחה את הדלת ילדה יפה וצעירה, שיערה חום כהה ועיניה בצבע הייזל יפות כאלו, היא הייתה נמוכה האמת היא מאוד נמוכה כמעט מטר שבעים בערך אם אני מנחש.
לא גבוהה לעומתי בהכרח אבל אהבתי את זה.

היא הסתכלה אליי למעלה ואלוהים העיניים האלו והמבט שלה פשוט שבר אותי, הייתי יכול לטבוע בעיניים האלו, שמתי לב שהיא לובשת פיג'מה מאוד קצרצרה ואלוהים הנוף שהיה דרכה עם המכנס שלא מכסה כלום יכולתי למות במקום.
התחת שלה עסיסי.
פאק.

His Princess (1)Where stories live. Discover now