פרק 2

14.4K 397 93
                                    

אורורה:

התעוררתי והשעה הייתה בערך תשע בבוקר, קמתי מהמיטה והדבר הראשון שעשיתי זה להיכנס להתקלח.
לקחתי בגדים שאני רוצה ללבוש, טוב בכנות לקחתי פיג'מה חדשה שבא לי לשים כי אני לא הולכת לשום מקום היום אז לא צריך לשים בגדים יפים.

נכנסתי למקלחת והפעלתי את המים על טמפרטורה חמה, באתי להיכנס ואז שכחתי שזה על ממש חם אז צעקתי ״איה, אוף״, שמתי סוף סוף את הטמפרטורה הנכונה לא קר מדי אבל יחסית חם.
שמתי שמפו ואז התנגן השיר Toxic של בריטני ספירס, התחלתי לשיר.
״with a taste of your lips, I'm on a ride"
שטפתי את השיער והמשכתי לשיר ולזמר.
אחרי שסיימתי להתקלח ולחשוב שאני בריטני ספירס, לבשתי את הפיג'מה החדשה שלי. הפיג'מה הייתה בצבע רוז והיא הייתה קצרה, המכנס היה קצר והייתה גופייה באותו צבע.
אחרי שהתלבשתי ירדתי לקומה למטה והלכתי למטבח.

ראיתי את שלושת האחים שלי במטבח ואת אליזבת המהממת, ״בוקר טוב לך קטנה אחת.״ אדריאן אמר והתגרה בי על זה שאני נמוכה ממנו.
״תשתוק.״ אמרתי לו בחזרה ואליזבת צחקה מהתגובה שלי, תיאו צחק ביחד איתה ואלוהים הם כל כך חמודים ביחד.

״מישהו רוצה משהו לארוחת בוקר?״ שאלתי כי אם אני לא שואלת אז אומרים לי שאני מעליבה אותם בזה שאני חושבת רק על עצמי ושאני מרעיבה אותם,  סתם שטויות הם פשוט חזירים.
״כן אני אשמח.״ צעקו אליסיו ואדריאן בזמן שהם הולכים לסלון, התחלתי להכין את ארוחת הבוקר ואחרי זמן סיימתי ואכלנו אותה.
״בוקר טוב מלאך יפה שלי,״ אבא שלי נכנס למטבח ואמר.
חייכתי אליו ״בוקר טוב אבא.״ ונתתי לו חיבוק ונשיקה על הלחי.

אוקיי נעשה סדר, יש לי שלושה קופים בבית, זאת אומרת סליחה יש לי שלושה אחים גדולים.

אח אחד הבכור ששמו תיאודור אבל אני בקצרה קוראת לו תיאו הוא בן עשרים ושלוש ונשוי לאישה נפלאה בשם אליזבת.
יש לי עוד אחד אמצעי שקוראים לו אליסיו הוא בן עשרים ואחת ורווק אבל אבי מחפש לו אישה, האמת היא שמלא רוצות אותו אבל הוא לא רוצה. יש לי עוד אח ששמו אדריאן והוא בן שמונה עשרה וגם הוא רווק.
יש את אבי שקוראים לו דן ואז יש אותי, אורורה בת השש עשרה אבל עוד מעט כבר שבע עשרה.

אין לי אמא, טוב בעיקרון יש לי אבל מאז העבר שלי ושהיא ניסתה להרוג אותי ולהיפטר ממני היא לא קיימת מבחינתי, אנחנו אומרים לכל העולם ואשתו שהיא מתה אבל היא עוד חיה והאמת היא שאני לא רוצה לפגוש אותה.

*

אכלתי ארוחת בוקר עם אחי אליסיו וראינו את הסרט רפונזל, הוא בין הסרטים האהובים עליי של דיסני.
אחרי כמה זמן פעמון הדלת צלצל ורצתי לפתוח. ״אני אפתח!״ צעקתי בזמן שרצתי אל עבר הדלת.
״טוב קרציה אחת.״ אליסיו אמר, ״תשתוק מטומטם אחד,״ החזרתי לו והלכתי לכיוון הדלת.
פתחתי את הדלת וזה היה הוא, פאקינג רפאל מנצ'יני.

His Princess (1)Where stories live. Discover now