פרק 26

11K 276 130
                                    

רפאל:

קמתי בבוקר יחסית מאוחר אבל זין על זה.
היה מלא רעש מהקומה למטה ושמתי לב שאורורה לא במיטה יותר.
ירדתי למטה בשקט וראיתי שכולם התחילו להציק לה בזמן שהיא רק מנסה להכין אוכל בשקט, חוליו ולאונרדו כל הזמן הזיזו לה את המצרכים והיא כל הזמן הכתה אותם עם הכף מעץ שיש לה ביד.
״שקט כולם אני נשבעת שאם תעירו אותו אני ארצח אתכם בדם קר.״ אורורה נהמה על כל בני הבית שהיו למטה במטבח שהציקו לה.
״אוקיי אוקיי, אישה משוגעת.״ דייגו אמר בשקט והתחיל לצאת מהמטבח.

״את נפלת על השכל! אמן הוא יתעורר חולת נפש!״ הוא הסתובב וצעק בכל הבית, אורורה הסתובבה אליו במבט רצחני.
הייתי עם מכנס טרנינג ארוך ללא חולצה, התחבושת על הכתף שלי הציקה לי אבל לא הורדתי אותה כי הבטחתי לאורורה שאני אשאיר אותה עד שהכתף שלי תחלים.

״אני נשבעת לך שאם אתה לא תשתוק עכשיו אתה תמות ואני אהרוג אותך!״ היא אמרה אבל דייגו המשיך להתגרות בה.
״אני כל כך רוצה שהוא יתעורר אורורה, הוא לא פאקינג תינוק. העיקר כשאני ישן אתם עושים סקס אז מגיע לו להפסיד שינה!״

״אתה תמות היום דייגו...״ חוליו אמר בצחוק תוך כדי שהוא לוקח לאורורה את הסוכר.
״אם הוא יקום בגללכם זה יום מותכם.״ היא אמרה ולקחה מחוליו את הסוכר.
״אני ער נסיכה...״ אמרתי והם כולם הסתובבו אליי, אורורה רצה אליי וכרכה את ידיה סביב צווארי.
״סליחה אם הערנו אותך רפאלי, דייגו לא שתק.״ היא אמרה בשקט לאוזני ונישקה אותי.
״הכל בסדר נסיכה. דייגו תפסיק להציק לאישה שלי.״ אמרתי והם כולם צחקו.

״בסדר בסדר. כולכם פה מקשיבים לילדה קטנה!״ הוא אמר ואורורה רדפה אחריו בבית.
אם יש דבר אחד שאורורה לא אוהבת זה שאומרים לה שהיא ילדה קטנה.
״נסיכה תעזבי אותו.״ אמרתי כשהיא הייתה על גבו והרביצה לו בראש וצחקה בזמן שהוא ניסה להוריד אותה ממנו.
״אתה התחתנת עם חולת נפש!״ דייגו אמר והצביע עליי.
אורורה ירדה מגבו של דייגו וניגשה אליי.
״איך אתה מרגיש? איך הכתף שלך?״
״אני בסדר נסיכה, הכל בסדר. אני יכול חיבוק?״
״תעצרו הכל!״ דייגו צעק וכולנו עצרנו.

אפילו חוליו ולאונרדו עצרו את המסירות שהם עשו עם המצרכים בידיים שלהם.
״לוקאס. הטלפון שלי או שלך עכשיו!!!״
כולנו הבטנו בו בשאלה אבל לוקאס העביר לו את הטלפון שלו והוא צילם וידיאו.

״אוקיי תמשיכו. אורורה תתחבקי איתו.״
״אתה מפגר.״ אורורה אמרה וכולנו צחקנו.
״מה? רפאל בחיים לא ביקש ממישהו חיבוק... קדימה קדימה תתחבקו...״
אורורה חיבקה אותי ואני חיבקתי אותה בחזרה.
״אני אוהבת אותך.״
״אני אוהב אותך גם נסיכה שלי.״
״אווו איזה מרגש, ריגושים ריגושים.״ דייגו אמר ועשה עם הידיים תנועה של מעודדת.
צחקנו כולם ואז אורורה התרחקה ממני והסתכלה לי בעיניים.
״אוקיי אני צריכה להמשיך להכין לכם אוכל, אתה בא לעזור לי רפאלי?״
״אמממ אני בא.״

His Princess (1)Where stories live. Discover now