רפאל:
*המסיבה של מרקו*
הגענו למסיבה של מרקו ונכנסנו פנימה, מרקו ואני היינו חברים טובים יחסית לשאר המאפיות. עשינו בעבר המון הסכמים ואנחנו עדיין עושים הסכמים, הוא בין האנשים היחידים שאני יכול לדבר בפתיחות, אני סומך עליו.
עד כה הוא לא עשה משהו שערער את ביטחוני בו.
אחרי שדיברתי עם אנשים מפגרים שחושבים שהם מפחידים אותי ראיתי את אורורה, אלוהים היא נראית כמו מלאך.
מרקו נתן לאורורה את הטבעת אירוסין והיא חייכה אליו, הוא נישק לה את הלחי ויצא. אורורה הלכה לשירותים ואני המשכתי בעיניניי ודיברתי עם מרקו.
״אורורה אחלה מציאה, חמודה, יפה, תמימה מה עוד אפשר לבקש.״ הוא אמר ואני רק הוצאתי גיחוך.
תמימה היא לא.
״אני ממש שמח שאני מתחתן איתה ולא אף אחד אחר, היא פשוט מלאך משמיים...״ הוא אמר ורציתי להחטיף לו.
המשכנו לדבר ואז הגענו לעניין של הרוסים, ״נו אז מה אם הם רוצים את זה.״ הוא אמר ״מרקו הם יפוצצו לך את המחסן ואתה מודע לכך...״ אמרתי והוא רק הנהן.אחרי הרבה זמן שדיברנו הלכתי לכיוון השירותים להשתין ואז ראיתי שאליסון וחברות שלה יצאו מהשירותי נשים צוחקות, פאק אורורה.
״היי חתיך אחד, אורורה נראית מדהים אתה לא חושב?״היא אמרה בצחוק ואז הלכה, אליסון לבשה שמלה סגולה שמבליטה את התחת מפלסטיק שלה, אבל אף אחת לא משתווה ליופי של אורורה.
הלכתי מהר לשירותי נשים למרות הדחף להשתין, נכנסתי וראיתי את אורורה מעל הכיור. היא החזיקה מגבת רטובה וניקתה את הפצעים שיש לה, הכיור היה מכוסה בדם, הדם שלה. מה אליסון הבת זונה הזאת עשתה לך נסיכה.״מה אתה רוצה?!״ היא שאלה בכעס וראיתי את הדמעות שהיא מחזיקה בעיניה.
״תני לי לעזור לך.״ באתי לקחת את המגבת מהיד שלה והיא בתגובה הרחיקה אותי.
״אני לא צריכה את העזרה שלך, אני אשמח אם תעוף לי מהפרצוף.״ היא אמרה בכעס, אבל לא הלכתי, אני לא אשאיר אותה לבד.ניסיתי שוב לקחת את המגבת ולעזור לה ״די רפאל. אני לא צריכה את העזרה שלך תעזוב אותי לנפשי, לך תזיין מישהי אחרת תודה.״ היא אמרה וירקה את השם שלי כאילו זה רעל.
היא יצאה ואפילו לא אכפת לה שהיא נתקעה בי. פאק.
הלכתי להשתין כי אם עוד דקה אני לא משתין אני עושה על עצמי, נכנסתי לשירותים ואז מישהו מזדיין נעל את הדלת.״מה לעזאזל.״ אמרתי.
״סליחה רפאל אבל אורורה בת זונה מגיע לה למות, אחים שלה הרביצו לי עד שאיבדתי הכרה.״ זה היה קולו של טוני.
YOU ARE READING
His Princess (1)
Romance*ספר גמור* רפאל : בכל חיי לא חשבתי שאוכל לאהוב, לעולם לא חשבתי שאני אתחתן , או אפילו אתאהב אבל אז ראיתי אותה , היא הייתה כל כך יפה, כל מה שרציתי אבל הייתי צריך להילחם עליה לא הייתי הבן אדם היחידי שרוצה אותה. הטעות הכי גדולה שלי היא שלא ראיתי אותה מ...