פרק 21

11.1K 292 135
                                    

לוקאס:

דיברתי עם אחיה של אורורה אדריאן וסיכמנו שאנחנו צריכים להוציא אותה מהבית כי מרקו יגיע לכאן בסופו של דבר.
והבסופו של דבר הזה קרוב כי מרקו קרוב לפה.
״איך אני אעשה את זה? רפאל יפוצץ אותי מכות.״
״תקשיב לוקאס, זאת אחותי ואמרת שרפאל אוהב אותה נכון?״ אדריאן שאל.
״כן גם דייגו...״
״אוקיי אז פשוט תגיד שהיא מביאה צרות ולא בא לך לגור איתה. אמרת שלא דיברת איתה הרבה אז היא תחשוב שזה מהסיבה הזאת.״
״אוקיי בסדר אני אדבר איתך.״

ניתקתי את הטלפון ועליתי עם דייגו לחדר של רפאל, אורורה ישנה על רפאל, פאק זה הולך להיות קשה, רק אתמול דיברתי איתה על כמה טוב היא עושה פה.
נכנסו לחדר וישבתי על הספה ודייגו ישב על הכיסא שהיה בחדר.
״אתה באמת אוהב אותה אה?״ דייגו שאל וחייך אל רפאל.
״אתה מאשים אותי?״ האמת היא שלא.
״חס וחלילה, סוף סוף מצאת את הבן אדם שלך רפאל.״
לא אמרתי כלום רק בהיתי באורורה וחשבתי על איך להוציא אותה מפה בשביל שמרקו יעזוב אותה, ״אתה בסדר לוקאס?״ רפאל שאל אותי.

״כן למה שאני לא אהיה בסדר זה לא שהיא הופיעה משום מקום בחיים.״
״לוקאס אם קרה משהו תגיד.״ דייגו אמר ואז קמתי אל כיוון רפאל.
״איך אתה לא שם לב לזה דייגו? אז מה היא פשוט הגיעה משום מקום ופוף המשפחה התחברה בחזרה. זה לא פאקינג עובד ככה.״
״לוקאס יש לך בעיה שאורורה כאן?״ רפאל שאל בקול קר, אף פעם לא הייתה לי בעיה משום דבר אני תמיד אמרתי שזה אחלה שתהיה כאן מישהי.

״כן! יש לי פאקינג בעיה שהיא כאן. אני לא רוצה אותה בבית שלי זהו.״ צעקתי ואורורה התעוררה, היא הזיזה את ראשה בתוך צווארו ונשארה ככה.
״עוד פעם אחת אתה מרים עליי את הקול שלך לוקאס וחבל.״

״אתה רואה? לא היה אכפת לך אם הייתי צועק עלייך לפניה! היא צריכה לצאת מפה או שאני אצא מפה רפאל, אני לא מוכן לחיות כאן כשהיא כאן.״ אני מודע לכך שהצבתי בקשה קשה, רפאל אני ודייגו נשבענו שלא נעזוב אחד את השני אבל מצד שני רפאל אוהב אותה.
אורורה נצמדה לאוזנו ולחשה לו ״אני אלך הכל בסדר רפאלי.״ היא אמרה ואז נישקה אותו.

״יופי אז תצאי מפה כמה שיותר מהר אני לא יכול לראות את הפרצוף שלך יותר במקום הזה אורורה את מביאה איתך רק צרות.״ אמרתי את השם של אורורה בזלזול וחזרתי לשבת על הספה.
אורורה קמה מהמיטה ולקחה תיק, סוף סוף.
אדריאן יהיה שמח שהיא יוצאת כי ככה יש לנו הזדמנות לתפוס את מרקו בזמן שהיא תתרחק מפה.

היא ניגשה לארון ואני בחנתי כל תנועה שלה, לא משנה לאן היא זזה העיניים שלי זזו איתה.

״תשמור את העיניים שלך לעצמך!״ רפאל נהם עליי ואני רק הרמתי את מבטי אליו, ״אני רק בודק שהיא לא תהרוג אותנו גם.״

His Princess (1)Where stories live. Discover now