פרק 16

12.7K 333 132
                                    

רפאל:

אחרי מה שהיה אתמול עם אליסון כמעט שברתי לאבא שלה ולאחיה את הפרצוף. הם תכננו את זה, הם פאקינג תכננו שאליסון תהיה שם ואז אורורה תיכנס.
פאק.
הם לא רצו שאני אתחתן איתה אף פעם.
תמיד הייתה לאחים שלה את ההתנגדות שלי ושלה ביחד וזה פאקינג שיגע אותי.
לא חזרתי למיטה כי הייתי צריך להבין מה לעזאזל קרה.

״מה חשבת לעצמך? אמרתי לך להתרחק ממנה נכון?״
״רפאל אתה אמרת לי להתרחק ממנה לא להתרחק ממך אז אל תאשים אותי...״ היא אמרה בחיוך והיתממה.
״את מבינה מה את עשית, חולת נפש!״
״אני מבינה ואני גאה בזה, אתה שלי רפאל, אני ואתה נועדנו להיות ביחד אז לא אכפת לי מה היא ראתה, כי היא בטח חושבת שאנחנו ביחד עכשיו. אה ועוד משהו אני בהריון והילד שלך.״
הייתי בשוק ממה ששמעתי.

אני יודע שאליסון לא בהריון ואם כן לא ממני, החלטתי לשאול אותה ולהבין לבד.
״כמה שבועות את כבר?״
״חמישה שבועות.״
״לא שכבנו לפני חמישה שבועות ואת יודעת את זה, אני הייתי בניו יורק באותו זמן ואביה של אורורה יעיד על כך אז אל תחרטטי אותי.״
אליסון עמדה שם בשוק ושתקה כי היא יודעת שמה שאמרתי היה נכון.
״של מי התינוק?״
״זה לא משנה הוא מת! הוא מת בגללה!״
״התינוק של מרקו?״
״מה אכפת לך? ידעתי שהוא היה צריך להתחתן איתה מהר יותר ולהביא אותה לשם.״ אליסון הייתה בשוק ממה שהיא אמרה בסוף והיא מהר שמה את ידיה על פיה.

״מה אמרת?!״
״כלום רפאל, זה לא חשוב.״
״יש לך חמש שניות לצאת מפה לפני שאני אחליט כן להרוג את אח שלך, אחד, שתיים.״ היא יצאה מהר וסגרה את הדלת, פאק.
אורורה הייתה כל היום לבד כי אני שברתי את הראש ללמה הרצח של מרקו עניין את אליסון ולמה אחיו של מרקו פתאום קם לתחייה ונזכר בו.

בנוסף להכל היינו צריכים לדבר עם המאפיה הספרדית בגלל המוות שלו.
אורורה נכנסה למשרד ולא שמעתי אותה דופקת, יכול להיות שהיא דפקה ולא שמתי לב אבל היא פשוט נכנסה.

״רפאל...״ היא אמרה בקול שקט כאילו היא פחדה שאני אתקוף אותה או משהו.
״כן?״ עניתי והרמתי את מבטי אליה, כל הזמן אני שוכח עד כמה יפה היא.
״אני ונאט הולכות היום בערב ודייגו אמר שנתת הוראה ששומר יבוא איתי אז תדאג לזה כי אני מתכוונת לצאת עם שומר או בלי.״
היא אמרה ויצאה מהר מהדלת.
הרמתי טלפון לאחד מהשומרים שאני הכי סומך, שון הגיע מהר מאוד ודיברתי איתו.

״אורורה יכולה להיות קשה אז אל תייחס לזה הרבה חשיבות.״
״עוד משהו שאני צריך לדעת לפני שאני יוצא בוס?״
״תשמור את הידיים שלך לעצמך, את הזין שלך לעצמך ובעיקר את העיניים שלך. תזוזה אחת לא נכונה, מילה אחת לא נכונה כלפיה וחבל.״ שון הנהן ויצא החוצה.

His Princess (1)Where stories live. Discover now