פרק 24

10.5K 274 95
                                    

רפאל:

״לפעמים אני לא מבין מי שולט במי...״ דייגו אמר ולוקאס הנהן.
אורורה ישבה על המיטה ולא דיברה, היא רק הסתכלה על לוקאס, הסתכלתי על השעון בחדר והשעה הייתה שבע ורבע, בעוד רבע שעה יש פגישה של כל ראשי המאפיות לגבי המאפיה של ספרד.
נשקתי לאורורה ואז יצאתי אל המשרד, כולם הגיעו.
תיאודור הגיע בתור ראש המאפיה של ניו יורק.
חוליו הגיע בתור ראש המאפיה של ארגנטינה.
אלכס הגיע בתור ראש המאפיה של קנדה.
לאונרדו הגיע בתור ראש המאפיה של לאס וגאס.
דילן הגיע בתור ראש המאפיה של לוס אנג'לס.
ואני הייתי בתור ראש המאפיה האיטלקית.

״מרקו ינסה להוריד את אשתך ואתה יודע את זה רפאל.״ חוליו אמר לי ואני הנהנתי, ״זאת הבעיה שלי, אנחנו צריכים למצוא את הבוגד המזדיין הזה. אנחנו סמכנו עליו והוא הפנה גב, הוא ירצה לפוצץ לנו את המחסנים אם תיהיו בצד שלי אתם מודעים לכך?״

כולם הנהנו ואז לאונרדו קם מהכיסא, ״אני איתך תמיד רפאל, אתה היית שם בשבילי שאחותי נחטפה, אז אם אתה צריך משהו אני פה אחי.״ הוא אמר ואני הנהנתי, שאר האנשים קמו ואמרו שהם לצידי לאורך כל הדרך, חוץ מאלכס שלא אמר כלום כל הפגישה.
״יש לנו קצה חוט?״ חוליו שאל והנהתי את ראשי לשלילה.
״אין לנו כלום...״ אייתן יד ימיני נכנס פנימה וחייך אליי.
״לא ראיתי אותך מלא זמן, איפה היית?״ שאלתי והוא בא אליי עם חיוך של מפגר.
״זיונים, זיונים ואה, אם שכחתי זיונים...״ צחקתי ולחצתי את ידו.
הגענו להסכמה, כולם ישארו כאן בעיר ובאזור לבינתיים מכיוון שמרקו מתכנן תקיפה שלנו ושל הנשים שלנו, לאונרדו וחוליו העדיפו להיות בבית, חוליו ולאונרדו היו יחידים ללא אישה.

שאר הגברים העדיפו להיות במלון קרוב, הבית היה גדול לא דאגתי ממקום.
אני מת לראות את מרקו תוקף את הבית הזה עכשיו.
הלכתי למטבח אחרי שדיברתי עם דייגו וראיתי את חוליו ולאונרדו סביב אורורה שמכינה לנו פיצה, הם צחקו כולם ושמתי לב לבקבוק וודקה שהיה פתוח על השיש ולשלושת הכוסות שהיו סביבו.

״רפאלללל!״ אורורה הבחינה בי וצחקה, כן היא שיכורה.
״נסיכה, כמה שתית?״ שאלתי והיא ניסתה לחשב ולא הצליחה, צחקתי כי היא נראתה כמו ילדה בת שלוש כשהיא סופרת עם האצבעות שלה אבל נכשלת.

״לא יודעת, מה זה משנה? תראה אני מכינה פיצה...״ היא אמרה בחיוך רחב שיניים ואני חייכתי אליה, פאק היא מושלמת.
אורורה הייתה צריכה לשים את המגש בתנור אבל לא הצליחה להרים אותו מרוב צחוק, לאונרדו צחק ושם לאורורה עוד וודקה בכוס, היא צחקה וניגשה למקרר להוציא אננס ותותים.
אורורה זרקה את הפירות למשקה ועירבבה אותם, היא לקחה שלוק ואז אכלה את החתיכות תותים ואננס שהיו.

לאונרדו סיפר בדיחה ואורורה וחוליו השפריצו את השתייה לכיור מרוב צחוק, ״אתה אידיוט!״ אורורה צעקה ונשענה על לאונרדו, קמתי לכיוונה ותפסתי אותה.
״אוי רפאל איזה גבר מגן אתה!״ חוליו צעק לי ואני צחקתי, שלושתם שיכורים זה הסוף שלי.

His Princess (1)Where stories live. Discover now