אורורה:
התעוררתי בשעה שמונה בבוקר, הסתכלתי סביבי וראיתי שנאט עוד הייתה אצלי וישנה. הלכתי למקלחת ופתחתי את המים החמים, לקחתי בגדי ספורט כי נזכרתי שאדריאן אמר שאנחנו צריכים להתאמן ביחד כי אני מהמאפיה והוא רוצה שאני אדע להגן על עצמי ובלה בלה.
שוב פעם לקחתי את הטלפון שלי ופתחתי ספוטיפיי על הפלייליסט המדהים שלי, החלטתי שאני לא אהיה בריטני ספירס היום אלה יותר בכיוון של בילי אייליש, שמתי את השיר NDA ונכנסתי למקלחת, נתתי למים החמים לרדת על עורי הקר, אחרי בערך שתי דקות החלטתי שאני רוצה לפנק את עצמי לכן לקחתי את הפילינג שלי ושמתי על עצמי, שמתי את השמפו לשיער והמשכתי בשלי, הגיע החלק בשיר שאותו שרתי.
אחרי בערך עשר דקות שמתי מרכך ושטפתי אותו ואת הגוף שלי, שמעתי דפיקה על הדלת.״מה?״ צרחתי.
״תסיימי כברררר!״ שמעתי את נטשה צועקת לי בחזרה.
אחרי חמש עשרה דקות יצאתי עם הבגדי ספורט עליי, ״מה רצית?״ שאלתי את נאט שפשוט הסתכלה עליי.
״קודם כל רציתי אוכל ודבר שני אדריאן חיפש אותך...״ היא הסמיקה כשאמרה את השם שלו ואני כל כך רציתי להרביץ לשניהם, ״רק אל תתאהבי בו בבקשה, הוא אחי.״ אמרתי לה והתחננתי שלא יהיה ביניהם משהו.אדריאן הוא כמו אליסיו, הם לא רוצים מחויבות, הם מזיינים והולכים והאמת שאני ממש מתעצבנת עליהם בנוגע לזה.
לאחר כמה דקות שמעתי נקישה על הדלת ״פתוח...״ אמרתי ואני רואה את אדריאן נכנס עם בגדי ספורט גם כן.
״את זוכרת שאנחנו עוד מעט מתאמנים נכון?״ הוא שאל.
״כן, אבל אני באמת חייבת לעשות את זה?״ שאלתי אותו עם עצב כי כל כך לא רציתי להתאמן איתו, הוא גבוה וחזק , אני לעומתו נמוכה ולא מי יודע מה.״כן אנחנו חייבים להתאמן, לכי לאכול ובשעה תשע וחצי את מוכנה שנלך.״ הוא אמר ולפני שהספקתי להגיב הוא כבר יצא.
הסתכלתי על נאט והיה ברור שהיא בהתהה בו ״דברי כבר.״ אמרתי לה , היא רק חייכה והסמיקה ״כלום מה את רוצה שאני אגיד, תפסיקי להסתכל עליי ככה בבקשה...״ היא אמרה ואני צחקתי.״את באמת חושבת שאחי חתיך? הוא נראה כמו קוף.״ אמרתי לה בין צחקוקים, ״ממש לא! הוא ממש חתיך עם השיער החלומי שלו והשרירים והולי שיט, הוא טוב במיטה?״ היא שאלה אותי ואני נהייתי אדומה ״אחד הוא לא חתיך. שתיים אל תדברי איתי על השרירים של אח שלי, ושלוש מאיפה אני אמורה לדעת אם הוא טוב במיטה הוא פאקינג אח שלי אני לא אשכב איתו וגם את לא.״ אמרתי והיא רק גילגלה עיניים.
*
ירדתי למטה והכנתי לנו ארוחת בוקר, הכנתי סלט וביצים שיהיה.
״זה ממש טעים.״ נאט אמרה בפה מלא באוכל ״תודה, עכשיו תסיימי לאכול.״ אמרתי לה. אדריאן נכנס וכרגיל הוא הוריד לי סטירה לעורף, ״תפסיק כבר!״ צעקתי עליו.
הוא צחק ואמר ״את דורשת את הסטירה הזאת אז תשתקי את ואל תרימי עליי את הקול שלך.״ נאט צחקה מהצד.
״היי נטשה...״ הוא אמר ואני הייתי בשוק הם בחיים לא דיברו לפני זה.
״את יכולה לבוא גם להתאמן,״ הוא אמר לה והיא הנהנה והסמיקה ״אוקיי תודה אני אבוא...״ היא אמרה, אדריאן פנה אליי ״תני לה בגדי ספורט.״ הוא אמר ואז יצא.
YOU ARE READING
His Princess (1)
Romance*ספר גמור* רפאל : בכל חיי לא חשבתי שאוכל לאהוב, לעולם לא חשבתי שאני אתחתן , או אפילו אתאהב אבל אז ראיתי אותה , היא הייתה כל כך יפה, כל מה שרציתי אבל הייתי צריך להילחם עליה לא הייתי הבן אדם היחידי שרוצה אותה. הטעות הכי גדולה שלי היא שלא ראיתי אותה מ...