רפאל:
באתי לסגור עסקה עם דילן אבל כמובן הטיימינג החרא של העולם והטלפון שלי צלצל.
״שנייה אחת אני חוזר דילן...״ אמרתי והוא רק הנהן וחייך.
״אדון מנצ׳יני?״
״כן שירה?״
״נכנסו לבית שלושה גברים שאני לא מזהה...״
״מי נכנס הביתה שירה?״
״אני, אני לא יודעת הם עלו לחדר של אשתך אדוני.״
״אני מגיע.״ יופי אחים שלה הגיעו איזה הפתעה.
סגרתי עם דילן את העסקה וטסתי הביתה, כשהגעתי שמעתי אותם מתווכחים.״לא זה לא פאקינג בסדר את בת שבע עשרה וקצת מה יש לך?״ קולו של תיאו נשמע אבל הוא צעק עליה.
תיאו התעצבן עליי אבל אליזבת החזיקה בידו כדי שלא יקום אליי.
״את בת שבע עשרה אורורה!!!״ אליסיו צעק אבל אורורה לא הגיבה בצעקות.
״ו... אז מה?״
״מה זה אז מה?״ אדריאן נשמע, בן. של. זונה.
״אני לא דיברתי איתך אז אל תפנה אליי. תודה.״
״רפאל יודע?״ תיאו שאל ואני עליתי במדרגות בשקט.
״ידענו שלא היינו צריכים לתת לך להתחתן איתו את בת שבע עשרה אלוהים תתגרשי ממנו עכשיו!״ אדריאן צעק עליה וראיתי מהדלת שהיא לא הגיבה.
״להתגרש ממי?״ שאלתי וכל המבטים הופנו אליי.
״ממך. אתה הכנסת אותה להריון אתה שפוי?״ תיאו נהם עליי אבל זה לא הזיז לי.אורורה לקחה צעד אחורה והלכה לכיוון הדלת.
״תריבו ביניכם אין לי כוח לבולשיט שלכם...״ היא אמרה ואז יצאה.
אחרי שאורורה יצאה כולם התקרבו אליי.
״אתה מפגר? היא ילדה בת פאקינג שבע עשרה!״
״אני לא תכננתי להכניס אותה להריון תיאו אז אני מציע שתרגיע עם הדיבור שלך עכשיו.״
״שתתגרש ממך עכשיו!״ אדריאן צעק אבל לא הסתכלתי עליו.
״אתה מטומטם אתה מבין את זה שהיא עוד לומדת בבית ספר כן? אתה מודע לכך שהיא תסבול בהריון? אתה פאקינג מודע לכך שזיינת ילדה בת שבע עשרה?״ אליסיו צעק ואז הסתכלתי עליו.
״אני מודע לכך שהיא לומדת. אני מודע לכך שהיא תסבול אבל אני אעזור לה. ואני פאקינג מודע לכך שזיינתי את אישתי!״
״ידענו מההתחלה שהיא תהיה כזאת.״
״כזאת איך?״ שאלתי את אליסיו.
״זונה. מהרגע הראשון שבאת אמרנו לה שאתה רוצה לזיין אותה והופה תראה זה קרה.״
טעות.״אתה קראת לאישתי זונה?״
״קראתי לאחותי זונה לא לאשתך! וכן היא כן כזאת היא פאקינג מזדיינת עם מישהו בן עשרים וחמש!״
טעות שנייה.
״אני בטוח שאם זה בנות הן יהיו זונות כמוהה.״
טעות שלישית.
תיאו התקרב אליי ואני אליו.
לפני שהבנתי מה קורה לוקאס ודייגו נכנסו ורבו מכות עם אליסיו ואדריאן בזמן שאני יושב על תיאו ומרביץ לו בפנים.
שמעתי במעומעם את אשתו של תיאו צועקת עלינו אבל לא עניין אותי.
הוא קרא לאשתי זונה פעם אחת.
הוא חזר על זה שוב פעם שנייה.
הוא קרא לילדות שלי זונות פעם שלישית.תיאו הפך אותי ובא להרביץ לי אבל אני הזזתי את ראשי הצידה והאגרוף שלו הוטח ברצפה. העפתי אותו ממני ואז שנינו עמדנו, הטחתי אגרוף בביטנו והוא התקפל מכאב, לא עניין אותי.
עשיתי את זה עוד פעם אחת ואז לוקאס ניסה למשוך אותי אבל העפתי אותו אחורה.
YOU ARE READING
His Princess (1)
Romance*ספר גמור* רפאל : בכל חיי לא חשבתי שאוכל לאהוב, לעולם לא חשבתי שאני אתחתן , או אפילו אתאהב אבל אז ראיתי אותה , היא הייתה כל כך יפה, כל מה שרציתי אבל הייתי צריך להילחם עליה לא הייתי הבן אדם היחידי שרוצה אותה. הטעות הכי גדולה שלי היא שלא ראיתי אותה מ...