רפאל:
*שבוע לפני החתונה של אורורה*
קמתי בבוקר לעוד בוקר פאקינג חסר משמעות, ישנתי כמו חרא בגללה.
בגלל אורורה. לא משנה מה אני עושה אותם הלילות באים עוד ועוד, הלילה שעינגתי אותה, הלילה שבו היא הייתה שברירית, ובעיקר הלילה שבו היא כמעט נאנסה.
הילדה הזאת עוד תוציא אותי מדעתי.דיברתי עם אחים שלי, ביקרתי את אחד ממכון האימונים שבו השומרים מתאמנים וגם אחים שלי. ביקרתי את הכלבים שיש לנו או יותר נכון שיש לי.
דיברתי עם אחד השומרים תוך כדי שהתאמנו ואז אליסון נכנסה לבפנים.״היי חתיכי.״ היא אמרה ונשקה לשפתיי, לפני אורורה אליסון הייתה האדם היחידי שהייתי רוצה לשכב איתו אבל מאז שאורורה הגיע הרצון שלי אפילו לנשק אותה גָבר בצורה לא הגיונית שזה כבר משגע אותי.
הלכתי לבית של דן מכיוון שעשינו מפגש, המאפיה האיטלקית שהיא במקרה מנוהלת על ידי, המאפיה הספרדית שמנוהלת על ידי אביו של מרקו, המאפיה של ניו יורק שמנוהלת על ידי דן. אביה של אורורה.ישבנו כולנו לשולחן במשרדו של דן, כל מה שרציתי לעשות זה ללכת לחדרה של אורורה ולנשק אותה בלי מעצורים.
שעת הערב הגיעה ולא הפסקנו לדבר על איך אפשר לפתור את הבעיות עם הרוסים.״אתם מבינים שהם יתקפו כן?״ שאלתי ודן הנהן בחשש.
הרוסים רצו בעיקר את אורורה ורק אלוהים יודע למה.
פחדתי עליה כל כך, היא חזקה כן אבל אם מישהו כמוני או כמו הרוסים יבוא ויתקוף אותה היא תהיה אבודה.
אביו של מרקו כבר הלך כמו שאר האנשים ורק אני ודן נשארנו במשרדו, המשכנו לדבר והעניין עם הרוסים והחתונה עצבנה את שנינו אבל לא מאותה סיטואציה, נשמעה דפיקה זעירה על הדלת ואני ידעתי מי זה בדיוק, או ליתר דיוק מי זאת.״פתוח.״ דן אמר וראיתי אותה, את פאקינג אורורה, אלוהים היא נראית מדהים, היא פשוט כמו נסיכה.
השיער החום שלה גלש על כתפיה והעיניים שלה הסתכלו עליי ואז על אביה.״האוכל מוכן אבא,״ היא אמרה ואז הסתכלה עליי, אני מודע לכך שמרקו נמצא כאן ושהם היו ביחד והמחשבה הזו גורמת לי להתפוצץ עוד שנייה.
מאז התקרית שקרתה אורורה ראתה אותי כמה פעמים אבל לא דיברה איתי אולי אפילו אפשר להגיד שהיא התעלמה מנוכחותי כל הזמן.
״אני ומרקו הכנו פסטה ברוטב רוזה אם אתה רוצה...״
היא אמרה ואני יודע שהיא התכוונה לאביה אבל היא בכוונה הוסיפה את מרקו למשפט כדי שאני ׳אקנא׳. היא חייכה ואז יצאה החוצה.הנסיכה שלי עוד תעשה לי צרות, אני פאקינג לא יכול לחשוב על מישהו אחר איתה, מישהו אחר מנשק אותה או אפילו נוגע בה זה מבלי שזה יעלה לי את העצבים.
YOU ARE READING
His Princess (1)
Romance*ספר גמור* רפאל : בכל חיי לא חשבתי שאוכל לאהוב, לעולם לא חשבתי שאני אתחתן , או אפילו אתאהב אבל אז ראיתי אותה , היא הייתה כל כך יפה, כל מה שרציתי אבל הייתי צריך להילחם עליה לא הייתי הבן אדם היחידי שרוצה אותה. הטעות הכי גדולה שלי היא שלא ראיתי אותה מ...