רפאל:
אחרי שאורורה חזרה עם אישתו של תיאודור היא עלתה לחדרה, דייגו ולוקאס הלכו הביתה ואמרתי להם שאני אגיע עוד מעט.
עליתי לחדרה של אורורה והיה יחסית מאוחר, דפקתי על הדלת והיא אמרה לי להיכנס.
נכנסתי וראיתי אותה בחזייה ומכנס שורט, ואלוהים המראה היה מדהים.
נעלתי את הדלת והסתכלתי עליה.״את אומרת לכולם כן בזמן שאת עירומה?״ שאלתי והיא גיחכה.
״אני לא עירומה אני רק עם חזייה ושורט...״
היא הסתובבה אל המראה, הלכתי אל מאחוריה עד שנעמדתי ממש צמוד אליה, הזין שלי נהיה קשה רק מלראות אותה.
היא הרימה את מבטה מהמראה והסתכלה עליי דרכה.
״רוצה תמונה?״ היא שאלה ואני רק השבתי בחיוך, התקרבתי עוד קצת עד שהיא יכלה להרגיש את הנשימה שלי על עורה.
״את נראית מדהים.״היא הסתובבה ואני רק בהיתי לה בעיניים, ידעתי שהיא חשבה שאני אסתכל על החזה שלה, מה שעשיתי לפני זה קצת אבל אני לא רציתי לגרום לה להרגיש לא בנוח.
תפסתי את פניה ונישקתי אותה בחוזקה, היא החזירה לי בנשיקה ואלוהים הילדה התמימה והקטנה הזאת יודעת לנשק מדהים.
היא פתחה את פיה ולשוני גלשה לבפנים, הלשונות שלנו שיחקו אחת עם השנייה.שלחתי יד לישבנה, אורורה נתנה קפיצה קטנה ועלתה עליי, היא כרכה את רגליה סביבי ואני הלכתי לכיוון המיטה שלה.
כל הזמן הזה לא ניתקתי את לשוני מלשונה, השכבתי אותה על המיטה וגהרתי מעליה.שלחתי יד לאיברה וגיליתי שהוא רטוב, רטוב כל כך ורק בשבילי.
״את רוצה להרגיש טוב אורורה?״ שאלתי אל תוך הנשיקה שלנו היא הנהנה כתגובה.
לא מהלך חכם.
״מילים.״ פקדתי עליה.
״כן, אני רוצה שתיתן לי להרגיש טוב.״ היא אמרה אל תוך הנשיקה שלנו ואני חייכתי בתגובה.״כל כך רטובה בשבילי, ועדיין לא עשינו כלום.״ אמרתי
התחלתי לנשק את צווארה, היא הוציאה גניחות שקטות ואני המשכתי לנשק אותה, הטעם שלה מחרפן.
״את כל כך יפה אורורה שזה מטריף אותי.״
המשכתי למטה ואז הגעתי אל מכנסיה, התחלתי לפתוח את המכנס שלה.
״את בטוחה?״ שאלתי כי לא רציתי לגרום לה להרגיש רע עם עצמה.היא עוד פעם הנהנה.
״מילים אורורה, אחרת כלום לא יקרה.״ אמרתי.
״כן אני בטוחה.״ היא אמרה בקול רועד.
פתחתי את מכנסיה ונישקתי את פנים ירכיה, הורדתי גם את התחתונים שלה והמשכתי לנשק אותה, אלוהים הטעם שלה פשוט אלוהי, עליתי בחזרה ונשקתי לשפתיה.״את תוכלי להסתדר עם שתי אצבעות?״ שאלתי והיא ענתה לי בחיוב.
הכנסתי אליה שתי אצבעות ואלוהים היא כל כך הדוקה, אני לא יכול אפילו לדמיין עד כמה הדוקה היא תהיה מסביב לזין שלי.
היא גנחה וגבה התקמר.
YOU ARE READING
His Princess (1)
Romance*ספר גמור* רפאל : בכל חיי לא חשבתי שאוכל לאהוב, לעולם לא חשבתי שאני אתחתן , או אפילו אתאהב אבל אז ראיתי אותה , היא הייתה כל כך יפה, כל מה שרציתי אבל הייתי צריך להילחם עליה לא הייתי הבן אדם היחידי שרוצה אותה. הטעות הכי גדולה שלי היא שלא ראיתי אותה מ...