רפאל:
*אתמול*
התעוררתי אחרי הלילה המסעיר שהיה לי, קמתי ונזכרתי באליסון למרות שממש רציתי שאורורה תהיה במקומה אבל לא זה לא קרה.
הגעתי לביתו של דן לאחר הריצה שעשיתי בבוקר ואחרי המקלחת כמובן, לבשתי חליפת עסקים, נכנסתי אליו למשרד ודיברנו.
אחרי יחסית הרבה זמן דן ותיאודור אחיה הגדול של אורורה הציעו שנלך למכון שלהם כי הם רוצים לראות את אורורה.
נכנסנו ושמתי לב אליה, פאק.היא לבשה בגדי ספורט שמבליטים את ישבנה היפה ואת מותניה הצרות, היה אפשר לראות שהיא מתאמנת.
אני ראיתי שהיא נלחמה מול אדריאן, היא רצה וניסתה לתת לו מכה בבטן אבל נכשלה כי הוא חסם אותה ״די!״ היא צעקה בתסכול מה שגרם לי לצחוק בלב אבל לא צחקתי בכל כי בכל זאת לקח לי הרבה זמן להיות במעמד שלי ואני מאוד גאה שקיבלתי את השם ׳שטן הקרח׳, אדריאן התפרץ בצחוק ואז גם אורורה לאחר שהבינה איך הגיבה. אלוהים החיוך הזה עוד יהרוג אותי בסוף.המשכנו להתקדם אך פתאום אורורה צעקה ״אליסיו!״ ואז הם עשו החלפות.
אורורה הייתה צריכה להילחם נגד אליסיו ואדריאן עם חברה של נטשה שלפי דעתי קורה ביניהם משהו. המבט של אורורה נראה דאגני, היא כולה הייתה קטנה ואחיה אליסיו ענק לעומתה.״אפשר גם לא להתאמן אתה יודע...״ היא אמרה והצחיקה את כולנו.
חשוב לציין שעם כל הגובה של אליסיו הוא היה נראה נמוך לידי, הוא היה בערך מטר שמונים ושתיים וגדול אבל לא יותר ממני.
אין לי מושג מתי בפעם האחרונה בדקתי איזה גובה אני.״נמאס לי. זה לא פייר, אתה פשוט כמו גורילה! אתה ענק לא רוצה להתאמן איתך.״
היא אמרה ובתגובה אליסיו צחק, עלה לי חיוך קטן לפנים בגלל מה שהיא אמרה.פניתי לדן, ״אני יכול להתאמן איתה אם אתה רוצה.״ אמרתי לו והוא הסתכל עליי וחייך ״זה יהיה מדהים, תודה לך אדוני.״ הוא אמר.
״תשתקי, תפסיקי להתלונן ותבואי להחטיף לי, תנסי לשים אותי על הרצפה בעזרת מכות...״ אליסיו אמר לה והיא רק הנהנה, היא רצה לעברו וניסתה להנחית מכה בבטנו אבל הוא צפה את זה והאמת היא שגם אני, הוא תפס אותה סובב אותה ובסוף היא נפלה, ״די״ היא אמרה ואליסיו צחק.באותו זמן אבא שלה דיבר איתי אבל לא ייחסתי חשיבות רציתי לראות שהנסיכה שלי לא נפגעת חזק, ראיתי שאליסיו אמר משהו שעיצבן את אורורה ואז היא סטרה לו בפרצוף, היא קמה והוא נתן לה סטירה במאחורה של הראש.
״איה! חתיכת חרא!״ היא קפצה לו על הגב והתחילה להרביץ לו.
״אבא! היא מכה אותי תראה מה זה...״ הוא אמר, דן ותיאודור צחקו. ראיתי שגם אורורה ואליסיו צוחקים בלי הפסקה בזמן שהיא מרביצה לו.
״מה את במחזור? מפגרת אחת.״ אליסיו אמר וברור שזה עיצבן אותה אפילו אני יודע שלא אומרים את זה לאישה, אורורה נתנה לו סטירה ממש חזקה בראש ואז היה שקט.
YOU ARE READING
His Princess (1)
Romance*ספר גמור* רפאל : בכל חיי לא חשבתי שאוכל לאהוב, לעולם לא חשבתי שאני אתחתן , או אפילו אתאהב אבל אז ראיתי אותה , היא הייתה כל כך יפה, כל מה שרציתי אבל הייתי צריך להילחם עליה לא הייתי הבן אדם היחידי שרוצה אותה. הטעות הכי גדולה שלי היא שלא ראיתי אותה מ...