אורורה:
אחרי האימון עם רפאל אני לקחתי מקלחת ארוכה כדי להרגיע את גופי, לא כל כך הבנתי למה הוא התעצבן כל כך אחרי מה שאחי אמר אבל זה לא מזיז לי.
דיברתי שעות עם נאט בטלפון וסוף סוף מצאנו תלבושת.
לבשתי שמלה אדומה שמגיעה מעל אזור הברכיים והיא צמודה, לבשתי נעליי עקב אדומים גם כן אבל הצבע היה אדום כהה יחסית לא זוהר או בוהק מידי.הגענו למסיבה ונכנסו פנימה וראיתי את טוני.
האמת היא שאני שונאת אותו, הוא פשוט מגעיל אותי.
הוא ניגש אלינו ולחץ לאבי את היד, כשהוא ניגש אליי הדבר הראשון שהוא עשה זה להסתכל על החזה שלי ועל איך אני נראית בשמלה.
״את נראית פשוט נהדר בשמלה הזאת אורורה...״ הוא אמר וחייך, שוב הוא הסתכל על החזה שלי, בחיים שלי לא היה לי נוח להיות ליד טוני הוא תמיד רק התעניין בגוף שלי.״ובכן אתה נראה גם נהדר טוני.״ אמרתי וניגשתי אל מרקו.
אותו אני באמת חיבבתי הוא גם ממש חתיך בנוסף להכל, אני ומרקו דיברו כל כך הרבה, גם שתינו בנוסף להכל.
בזווית העין שלי ראיתי את רפאל ואלוהים הוא נראה כל כך טוב בחליפה הזאת, היא מבליטה את השרירים בידיים שלו ואת העיניים שלו.הוא בהה בי ואז ניגש אלינו, מרקו ראה שהוא מתקרב וקצת נדרך.
״מרקו זה נהדר לראותך.״ רפאל אמר ובתגובה מרקו הנהן והלך.
״היה ממש נחמד לדבר איתך אורורה, ואת נראית פשוט נהדר...״ מרקו אמר ומיהר ללכת.רפאל ואני פשוט בהינו אחד בשני, לא הוצאנו מילה, עד שאני החלטתי לדבר.
״למה התנהגת כמו חרא?״ שאלתי אותו והוא רק חייך את החיוך המציק והיפה שלו.
״איך בדיוק התנהגתי כמו חרא?״ הוא ענה בשאלה.
״אני שאלתי קודם תענה לי!״ אמרתי והוא רק פלט צחקוק
״את יודעת בכלל עם מי את מדברת נסיכה?״ הוא שאל ואני שתקתי,
״כמו שחשבתי עכשיו תשתקי, את נישקת אותי.״ הוא אמר ואז הלך.
איזה בן זונה.הלכתי לשירותים כדי לשטוף ידיים ושמתי לב שטוני הלך אחריי, קצת נמאס לי אז הסתובבתי אליו.
הוא חייך את החיוך המגעיל שלו, עוד שנייה והייתי מקיאה עליו.
״מה?״ שאלתי אותו בכעס, הוא דחף אותי לשירותים ושם לי יד על הפה כדי שאני לא אוכל לצעוק או לדבר.
״את תשתקי עכשיו, זה ברור?!״ הוא אמר בכעס.
הוא לקח את היד שלו ושם אותה על הירך שלי, ״טוני, תפסיק בבקשה.״ אמרתי אבל כמובן הוא לא הפסיק.
הוא המשיך והעלה את היד שלו למעלה.״טוני! דיי בבקשה זה לא נעים לי!״ אמרתי והתחלתי לבכות, הוא הרים יד אחת על החזה שלי.
אני המשכתי לבכות והוא שם את ידו על פי כדי שלא אוכל לקרוא לעזרה.
״את כל כך יפהפייה.״ הוא אמר והמשיך לגעת בי, אני המשכתי לבכות עד שלא ראיתי כלום מהדמעות שהיו לי בעיניים.
פתאום הדלת נפתחה ורפאל עמד שם.
YOU ARE READING
His Princess (1)
Romance*ספר גמור* רפאל : בכל חיי לא חשבתי שאוכל לאהוב, לעולם לא חשבתי שאני אתחתן , או אפילו אתאהב אבל אז ראיתי אותה , היא הייתה כל כך יפה, כל מה שרציתי אבל הייתי צריך להילחם עליה לא הייתי הבן אדם היחידי שרוצה אותה. הטעות הכי גדולה שלי היא שלא ראיתי אותה מ...