אורורה:
כשהתעוררתי השעה הייתה עשר וחצי בבוקר.
״פאק, כמה זמן לעזאזל ישנתי?״ אמרתי וקמתי במהירות, קיבלתי סחרחורת בגלל זה אבל זה לא היה אכפת לי.
לקחתי בגדים ללבוש לאחרי המקלחת ונכנסתי, שמתי שירים ונרגעתי.
כל הזיכרונות מאתמול עלו לראשי, מה שקרה עם טוני, אליסון נראלי זה השם שלה, ובעיקר רפאל. כשנזכרתי איך הוא הרים אותי לאוטו צחקקתי לעצמי.אחרי המקלחת לבשתי את הבגדים שלי, שמתי ג'ינס רחב כמו שאני אוהבת וחולצת קרופ טופ שחורה, אספתי את השיער שלי לגולגול ועשיתי את השגרת פנים שלי כמו כל בוקר.
אחר כך שמתי קצת מסקרה ונעליים, סירקתי את השיער והאמת שזה החלק השנוא עליי.ירדתי למטה במדרגות וראיתי את אחים שלי מדברים עם אבי.
״בוקר טוב...״ אמרתי והם כולם הסתובבו אליי.
״בוקר טוב מלאך יפה שלי.״ אבא שלי אמר ונישק לי את הראש.
״היי אממ, איך את מרגישה?״ אליסיו שאל.
״אני בסדר...״ אמרתי והאמת שזה מה שהייתי, חוץ מהקטע עם טוני שרק רציתי למות באותו רגע אני ממש בסדר.״אני יכולה לשאול משהו?״ אמרתי והם כולם הנהנו עם הראש לחיוב.
״אני חייבת להתחתן עם טוני?״ שאלתי ואחי הגדול תיאו מיהר לדבר ״את חושבת שאנחנו ניתן לך להתחתן איתו?! על גופתי המתה תתחתני עם המזדיין הזה.״ אני רק חייכתי אליו והוא משך אותי לחיבוק.
הכנתי ארוחת בוקר לכולם ואכלנו ביחד.״היי אורורה, אליזבת רוצה ללכת איתך קצת לקניות אם זה בסדר?״ תיאו שאל ואני מיהרתי להנהן, אני ממש אוהבת את אליזבת היא ממש נחמדה.
אחרי בערך שעה וחצי שדיברנו אני ואליזבת יצאנו לקניון, תיאו ואבי שלחו איתנו שומרים מפחד שיקרה לנו משהו. נכנסו להמון חנויות וקנינו יחסית הרבה.
נכנסנו לחנות של ויקטוריה סיקרט שמצאנו, אליזבת חיפשה הלבשה תחתונה.
״מה את חושבת שתיאו יעדיף? את זה או את זה?״ היא הראתה לי שני סטים מעלפים של הלבשה תחתונה, ״אם כמה שאני לא רוצה לדעת כי זה אחי הסגול יפה יותר.״ אמרתי והיא הנהנה.
״את יודעת את צריכה גם, בואי...״ היא אמרה ולקחה את היד שלי, היא הראתה לי חזיות ותחתונים לא מהעולם הזה. אחר כך סיימנו וישבנו לאכול ביחד.״היי אורורה את בסדר?״ היא שאלה אותי ואני רק הנהנתי.
חשבתי על כל מה שקרה עם טוני אתמול כאילו אני עדיין יכולה להרגיש את הידיים המגעילות שלו עליי.
״כן אני בסדר. תודה.״ אמרתי לבסוף.
״תקשיבי תיאודור סיפר לי מה קרה ואני באמת כל כך מצטערת, בתור בת שגם עברה הטרדה אני תמיד פה אם את צריכה לדבר...״ היא אמרה ואני הודיתי לה.
כשהגענו הביתה ראיתי את רפאל ועוד שני גברים שנראו כמו אחים שלו.
״היי אבא,״ אמרתי ונתתי לו חיבוק, ״היי מלאך יפה שלי, איך היה?״
״היה ממש כיף.״ אמרתי לו ואז עליתי למעלה ולקחתי את השקיות לחדרי.
YOU ARE READING
His Princess (1)
Romance*ספר גמור* רפאל : בכל חיי לא חשבתי שאוכל לאהוב, לעולם לא חשבתי שאני אתחתן , או אפילו אתאהב אבל אז ראיתי אותה , היא הייתה כל כך יפה, כל מה שרציתי אבל הייתי צריך להילחם עליה לא הייתי הבן אדם היחידי שרוצה אותה. הטעות הכי גדולה שלי היא שלא ראיתי אותה מ...