Samen loop ik met Dennis terug naar het Hotel. We lopen elks onze eigen kamer in en denk bij mezelf wat ben ik blij dat de kamer langs me voor Dennis is. Terwijl ik mijn koffer begin uit te pakken, kijk ik wat ik ga aan doen.
ik heb uiteindelijk gekozen voor een zwart kleedje met een diepere décolleté. Ik loop richting de badkamer, zet muziek door de box op en kruip zingend onder de douch. Als ik uit de douch kom droog ik me af en sla ik een handdoek rond mijn haren. Ik trek men ondergoed en panty aan en daarna mijn kleedje. Ondertussen is de Spiegel ontwassemd en begin mijn make-up en haren te doen. terwijl ik nog bezig ben mijn haren te stijlen hoor ik een geklop op de deur. ik loop richting de deur, doe deze open en zie Dennis staan.Dennis: ben je nou nog niet klaar zangeresje lacht hij.
Ik: bijna onozelaar, kom je even binnen tot ik klaar ben?
Dennis: ja is goed.Dennis gaat op de zetel zitten en kijkt nog rap even naar de tv. Ik loop terug de badkamer in en stijl mijn haren verder. Ik maak daarna een hoge strakke staart omdat mijn kleedje een kei leuke rug heeft en je het anders niet ziet. Ik loop de badkamer uit richting Dennis ga voor hem staan en draai een rondje.
Ik: is dit goed voor mee te gaan denk je?
Dennis: oolaaa chiccaaaa, wat ben jij van plan vanavond? Grinnikt hij.Ik geef hem een duw en draai met men ogen. Ik pak men tasje en gsm. samen lopen we richting de locatie waar we afgesproken hebben. Eens daar, ziet het team ons binnenkomen en zwaaien ze zodat we weten waar ze zitten. Ik trek Dennis mee richting de tafel en ga langs Bart zitten, Dennis komt aan de andere kant van me zitten. Raymond staat op en zegt: 'nu dat iedereen van het Team er is zou ik graag een mededeling willen doen, er gaan namelijk niet alleen 24h coureurs/teams dit weekend op SPA rondlopen.' Legt hij uit. Het team kijkt een beetje verbaasd op en kijken Raymond aan terwijl hij verder gaat. 'er gaan ook teams rondlopen van Formule 1, zij gaan hier rondlopen omdat ze enkele coureurs al een tijdje in het oog hebben die ze graag in hun team willen hebben.'
Terwijl hij dit zegt roept iemand in het team 'weet je welke coureurs ze in de gaten hebben?'
Raymond kijkt hem aan en schud met zijn hoofd ' ze laten nog niet in hun kaarten kijken, maar het kan dus zijn dat je enkele bekende drivers van de formule 1 met hun teamhoofd gaat zien rondlopen!' Raymond gaat terug zitten en het team begint onderling erover te praten. Ik kijk naar Dennis en Bart met grote ogen.Ik: Formule 1!? Zou Max ook komen dan?
Dennis: dat zou wel eens kunnen zijn! Ik hoop dat hij komt, dan kunnen we nog eens gaan karten gelijk we vroeger als kind deden!
Bart; wacht even.. , jullie kennen Max Verstappen?
Ik: tuurlijk kennen we hem! We hebben nog samen in Genk op de karting gereden. Maar dat is al zo lang geleden, ik weet niet of die ons nog gaat kennen nu hij zo bekend is hoor. Lach ik
Dennis; we kunnen hem altijd eens een berichtje sturen of zou dat raar zijn?
Ik; je weet niet eens of hij komt? We zullen hem wel zien als hij hier is.
Bart: euhm Julie...? je gaat me dan toch wel voorstellen e?
Ik: is hier iemand een max Verstappen fan? Kijk ik hem speels aan.
Bart: och shuttt up! Zegt hij lachend en rolt met zijn ogen.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanfictionEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...