Story 1 deel 10

131 4 0
                                    

Als ik in de lobby kom zie ik Max, Charles, pierre en carlos staan. Max ziet me en laat zijn mond openvallen. Ik begin te lachen en vraag wat er is. max antwoord 'het is wel duidelijk nu dat je geen kleine meid meer bent lacht hij, je ziet er echt knap uit' ik bloos een beetje en zeg dankjewel. Ook de andere 3 jongens geven me een compliment als ik hun een knuffel geef. Als ik iedereen een knuffel heb gegeven komen er nog 2 jongens onze kant op gelopen. 1 van hen ken ik ' hye georgie' zeg ik plagend terwijl ik hem een knuffel geef. George lacht met zijn nieuwe bijnaam en geeft me ook een complimentje. Ik kijk naar de jongen naast hem, ik herken hem omdat ik een fan ben van hem. ik weet dat hij niet zo zijn dag heeft en probeer het luchtig te houden met een knipoog en een lach zeg ik met men stomme kop " en jij bent de slechte verliezer, Lando Norris veronderstel ik" ik zie dat hij naar de grond kijkt en zich er niet goed bij voelt of zich zelfs een beetje schaamt.
Ik voel me schuldig dat ik het er zo lomp heb laten uitkomen en loop richting hem. ik doe mijn armen open om te laten zien dat ik hem ook een knuffel wil geven. Hij kijkt een beetje verbaasd op en geeft me een klein lachje als hij naar me toe komt voor een knuffel te geven.

Terwijl we knuffelen fluistert hij stilletjes in men oor ' sorry dat ik weg liep, maar het ligt niet aan ..' ik laat hem zijn zin niet af maken en fluister terug ' het is oke, George heeft me verteld dat je ander dingen aan je hoofd hebt.'
We laten elkaar los en lachen even naar elkaar. Onze ogen laten mekaar even niet los tot ze onderbroken worden door max: 'oke nu iedereen er is, kunnen we gaan eten? Ik heb hongerrr.'

We lopen richting het restaurant en leren elkaar beter kennen. We bestellen ons eten. Ik kijk even op mijn gsm en merk dat Lando die tegen over mij zit mij in de gaten houdt. Ik kijk even op naar hem, waardoor hij zo snel mogenlijk weg probeert te kijken zodat het niet opviel dat hij keek.
Ik schiet in de lach en zeg: 'goed geprobeert mister Norris maar je bent betapt. Misschien moet je je reactievermogen nog wat meer trainen'
Lando; heb je dat echt gezien?
Ik: ja ik had het al door toen ik nog op mijn gsm zat.
Lando: sorry, ik vind je gewoon een toffe en voel me nog steeds een beetje schuldig over gister.
Ik: het is je vergeven op 1 voorwaarde plaag ik hem
Hij kijkt me lachend maar ook tegelijkertijd vragend aan.
Ik: we racen nog eens opnieuw tegen elkaar als je je wat beter voelt. knipoog ik.
Lando: deal! Dat doen we. Knipoogt hij terug.

Ik en lando kunnen het best goed vinden en betrappen elkaar er soms op dat we naar elkaar kijken. na dat max het eten betaald heeft gaan we richting de discotheek. We komen er binnen en lopen met zen alle richting een tafeltje en bestellen shotjes. Na een tijdje voel ik de alcohol een beetje toe slaan en stap ik over naar cola. Ik trek lando en max mee de dansvloer op en we gaan dansen tot een kot in de nacht. Lando en max gaan terug naar het tafeltje, maar zelf blijf ik nog even dansen.

Meisje met een droom ft lando norrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu