Pov Julie:
Als we bij het hotel aankomen ben ik nog altijd een beetje overdonderd over hoe de pers ons stond op te wachten bij de luchthaven. Ik had graag me even willen verschuilen in de armen van Lando maar dat ging niet omdat de pers hiervan nog niet op de hoogte is. gelukkig had ik bart bij me.
Als we onze pasjes voor de kamers hebben gekregen lopen we richting onze kamer. Ik zie dat Lando zijn kamer naast de mijne is en voor ik naar binnen loop kijk ik nog even naar hem op. hij doet hetzelfde en geeft me een lach en een knipoog. Ik loop mijn kamer binnen en pak mijn spullen uit en leg ze in de kast. Als ik mijn muziek wat opzet hoor ik geklop op de deur. ik doe de deur open en zie Minos, Charlie en dennis staan.Ik: jullie zijn al hier!!!
Dennis: tuurlijk je grootste fan club kan je eerste weekend toch niet missen!?We knuffelen elkaar en laat ze dan de kamer opkomen. na een paar minute hoor ik terug geklop op de deur. ik loop weer terug naar de deur en doe deze terug open. Ik zie bart staan en laat hem binnen op het moment dat ik de deur wil dicht doen, zet er iemand zijn voet tussen zodat de deur niet dicht kan.
Ik kijk door de spleet en zie Lando met een lach staan en doe de deur terug open. Ik laat ook Lando binnen. Iedereen begroet elkaar even en babbelen dan verder. Ik verdiep even in gedachten*dit is mijn familie, kijk hoe gelukkig iedereen is, ik ben zo gelukkig, de enige die er niet is, is Georgie..*
ik word uit gedachten gehaald door een klop op de deur ik kijk verbaasd naar Lando.
Lando: je gaat het leuk vinden , ga ma kijken wie het is.
Ik: jij weet wie dat is?
Lando: ja ik weet dat, ga nu maar open doen voor hij weg is.
Ik loop rap richting de deur en doe deze open.
George : ZUSSIEE
Ik: GEORGIEEE, ik was net aan jou aan het denken! Ik miste je al.
George: Lando stuurde me of ik goesting had in een film avondje met jou en de rest. Je kent me e daar zeg ik geen nee tegen.
Ik geef George een knuffel en laat hem binnen.Ik loop naar lando en geef hem ook een knuffel en fluister in zijn oor : ' dankjewel dat je iedereen naar hier gehaald hebt.' En geef hem een kus op zijn wang. We bestellen pizza's en kijken een film. Daarna zetten de jongens nog een film op maar ik val in slaap tegen Lando en met men voeten bij George.
Pov lando:
Ik zie dat Julie in slaap valt en leg haar op bed. Daarna zet ik me terug bij de jongens neer en bespreken we de details af hoe we het dit weekend allemaal gaan doen om julie te beschermen. als we daarmee klaar zijn kijken we de film af en gaan de jongens stilletjes terug naar hun eigen kamer. Ik blijf nog even bij Julie. Ik ga langs haar zitten en speel met haar haren. Even kort daarna mompelt ze iets.
Ik: wat zeg je?
Julie: wil je blijven slapen lando?
Ik: wil je dat echt?
Julie knikt en draaid zich om zodat ze tegen me ligt.
Ik: wacht even dan doe ik mijn kleren uit.
Ik kleed me rap uit en leg me in mijn boxershort naast haar. Julie legt haar hoofd op mijn schouder en begint te lachen als ze met haar hand over mijn buik glijdt. Als ze 1 keer aan de rand van mijn broek komt krijg ik een rilling door me heen. Ze weet heel goed waar mijn gevoelige plekken zijn om mij opgewonden te krijgen. Ik kijk naar haar en zie haar lachen door de reactie die mijn lichaam haar geeft.Ik: ga je me uitdagen ja?
Julie: misschien wel ja..
Ik: ik dacht dat je moe was?
Julie: ik heb een powernapke gedaan nu ben ik niet meer moe grinnikt ze.
Ik: altijd een uitleg gij e..Julie gaat nog verder door met uitdagen en krijgt me zover dat ik er in mee ga. Ik ga boven haar hangen en doe haar bloes omhoog. Ik ga met men handen over haar bh richting de rand van haar broek en trek deze ook uit. Ze heeft alleen nog haar lingerie aan, ik kus men weg van haar been richting haar lies en daag haar ook uit. Als ik voel dat haar slipje wat nat begint te worden , ga ik richting haar oor en fluister 'zeker?' ik zie dat Julie een klein zuchtje van haar lippen laat afkomen sluit haar ogen en knikt. Ik doe haar slipje wat aan de kant en glij naar binnen. Na een tijdje komt zij boven op mij zitten en komen we beide op ons hoogte punt.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanfictieEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...