Pov lando
Ik wordt verrast omdat liz me op mijn mond kust. Ik trek me terug en roep naar haar: waarom doe je dat nu? Terwijl ik dit zeg zie ik in de verte max en Julie. Julie loopt snel de andere kant op.
op dat moment besef ik dat ze gezien heeft dat liz me heeft gekust. Ik wil achter haar aan rennen maar wordt tegen gehouden door liz.Ik: laat me los! Je hebt alles verpest. je hebt me eerst gebroken in duizend stukjes door op een ander vent te zitten, je hebt nooit iets van je laten horen , terwijl je wist dat het slecht met me ging! Ik was bijna mijn plaats bij mc laren kwijt door jou! Nu ik alles wat op een rijtje heb, kom je op blote knieen smeken voor een tweede kans en krijg je het op nog geen uur tijd klaar dat ik alles weer kwijt ben!
Liz: nee lando waar ga je naar toe?
Ik: naar iemand die het wel waard is om voor te vechten! Ga weg liz! Ik wil je nooit meer zien!Ik loop richting de ingang van de discotheek om max te zoeken. Ik zie hem aan het tafeltje bij dennis staan. Max is dennis alles aan het vertellen. Dennis kijkt me aan en ik zie dat hij boos is en naar me toe komt.
Dennis: hoe kon je!? Ik wist dat ik je niet kon vertrouwen!
ik: dennis luister naar me..
Dennis: ik heb je uitleg niet nodig, het ging juist goed met Julie en jij verknald alles weer!
ik: please dennis luister even..
Dennis: geef me 1 goede reden dat ik naar jou zou moeten luisteren?
Ik zeg met tranen in mijn ogen: omdat ik hou van Julie.. please dennis..
dennis: je krijgt 2 sec
ik ; liz is mijn ex voor iets dennis.. ik heb haar niet gekust.. liz verraste mij.. ik heb haar juist weg gestuurd, ik ben zo kwaad op haar! Ik wil het Julie uitleggen please zeg me waar ze is..
dennis kijkt me even aan : owee als ik seffes gebeld word door haar dat je haar gebroken hebt en het toch nog verpest hebt.. ze is naar het hotel terug gelopen.
Ik: dankje dennis.Ik loop zo snel mogenlijk richting het hotel en richting haar kamer.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanficEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...