Story 1 deel 35

110 2 0
                                    

Pov max

Terwijl Julie aan het rijden is ga ik opzoek naar lando. als ik hem zie staan heb ik het idee alsof hij iemand aan het zoeken is.
ik loop naar hem toe en vertel hem dat Julie eerder in de auto moest en dat ze aan het rijden is.

Lando: dankje max , ik was haar al aan het zoeken.
Ik: ze ziet je straks nog na de race heb ik begrepen?
Lando: ja klopt we hebben na de race nog afgesproken met ons 2.
Ik: lando? ik merk dat je heel goed voelt tegenwoordig als zij in de buurt is maar bescherm je haar ook alsjeblieft?
Lando: ja doe ik , ik hou echt van haar max. waarom vraag je dat heeft ze iets gezegd?
Ik: ja en nee.. ik wil haar langs ene kant ook beschermen voor een gebroken hart lando.. ze is 1 van men beste vrienden.. maar ja ik heb daarstraks even gebabbeld met haar over jou.
Lando: wat zei ze dan?
Ik: ze heeft bang dat ze je na vandaag niet meer gaat zien, dat je geen tijd meer voor haar hebt als je terug gaat beginnen rijden. Ze is bang je te verliezen lando en ik ken je je gaat dat niet doen. maar ik moest het toch even vragen lando, gewoon om haar te beschermen.
Lando: snap ik wel max.. maak je geen zorgen ik heb nog een verassing voor haar straks wat de twijfels gaat weg nemen.
Ik; vertel?
Lando: gaat nog niet maar als zij het weet ben ik ervan overtuigd dat jij het ook snel gaat weten , maar ik ga terug richting zak! Ik hoor je straks misschien nog wel knipoogt lando. en hij loopt weg.

Pov Julie

Ik ben aan het rijden en hoor door mijn oortje dat we p2 staan en dat er nog 1 minuut te gaan is. ik doe men best om toch nog op p1 te recht te komen maar dat lukt me niet meer. We belanden uiteindelijk op p2. Ik rij de pitlane in en stop bij de box, iedereen van het team is aan het juichen. Ik stap uit en loop naar hun toe en word in de lucht gegooit door het team. We moeten met de 4 coureurs nog interviews gaan doen.

na de interviews besluit ik even mijn gsm te checken. Ik heb enkele berichtjes. Maar mijn ogen vallen op het berichtje van lando.
-Top gereden sexy!! Zie ik je zo?-
*dankjewel hottie!! Kom maar naar mijn kamer ik ga rap douchen en dan zie ik je als ik de badkamer uit loopt 😊*
-pak je kleren wel mee naar binnen e anders belanden we weer ergens anders dan in het restaurant-
*misschien is dat wel men bedoeling, voor mij een weet voor jou een vraag 😉*
-geef me 2 minuten en ik ben daar –

Meisje met een droom ft lando norrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu