Max en George worden ook geroepen om naar de training mee te gaan zien. Ik en lando blijven over.
Lando: heb je zin om een stukje te wandelen rond het circuit?
Ik: ja is goed ik moet alleen zien dat ik terug in de garage ben om 19 u
Lando: komt goed, kom we gaan.We lopen het paddock gedeelte uit en lopen de berg omhoog om zicht te krijgen op de eau rouge. Daar blijven we even staan en babbelen we.
Ik: ben je vorig seizoen hier niet in de regen gecrashd?
Lando: ja klopt, dat was een serieuse klap. Een coureur van een ander team was al 3 rondes lang aan het zeggen dat het geen goeie omstandigheden meer waren om te rijden. Ze wouden de race gewoon niet stil leggen. Toen ik crashed hier boven aan was hij de enigste die door reed om te kijken hoe het met me ging. Maar hoe weet jij eigenlijk dat ik hier gecrasht ben vorig seizoen?
Ik: ik interreseer me in de race weereld en ken Max Verstappen al vanaf ik kind ben.. tuurlijk ben ik een f1 fan. Als ik ooit de kans krijg om in de formule te recht te komen gaat men aller grootste droom uit.
Lando: van welk team ben je dan het meeste fan als je nu kijkt naar de formule 1? Redbull zeker?
Ik: nee toch niet, ik weet dat max een topper is maar ik vind opkomend talent interresanter om naar te kijken zoals het mc laren team.
Lando: dus eigenlijk wil je nu zeggen dat je fan van me bent? Grinnikt hij.
Ik rol met men ogen en lach ; ja stiekem wel, maar heb ook gemerkt dat je de laatste tijd je rijstijl precies niet goed meer vindt op het circuit.
Lando zijn glimlach trekt heel snel weg en kijkt rap naar de grond. Ik merk dat hij ergens mee zit er vraag ernaar.
Ik: hoe komt het dat je dat niet vindt lando? Waarom klap je nu toe? Heeft het te maken met hetzelfde als waarom je gisteren weg liep na onze race?
Hij knikt stilletje en ik zie dat hij even moet slikken en zucht.
Ik: je weet dat je me alles kan vertellen e lan? Maar als je niet wil is het ook oke stel ik hem gerust.
Lando: ik weet het. Ik heb de indruk dat je ook recht door mijn masker heen kijkt. Jij bent de enige die het op de juiste manier zegt want ik vind inderdaad mijn rijstijl gewoon niet meer terug. Er is de afgelopen 2 maanden zoveel in mijn leven gebeurd dat alles gewoon tegen slaat en het verliezen op de karting baan was de druppel die de emmer deed overlopen.
Ik: wat is er dan gebeurd? vraag ik stilletjes.
Lando: ik had een relatie met Liz. Ze was men alles, ik deed alles voor haar. Op een dag moest ik trainen met John en waren we veel eerder klaar dan gedacht omdat john zich niet goed voelde. Ik had hem naar huis gestuurd en ging zelf ook richting huis om liz te verrassen om nog iets leuk met zijn 2 te doen. toen ik bij mij thuis aankwam zag ik de auto van haar beste vriend op de oprit staan. Ik liep naar binnen maar zag niemand in de living,tuin of keuken. Ik hoorde op het eerste verdiep wat geluiden dus liep ik de trap op. hoe dichter ik kwam bij de deur van mijn slaapkamer hoe duidelijker de geluiden wat ze maakte waren.lando slikt even alsof hij het terug voor zich ziet en zijn ogen vullen zich met tranen maar gaat verder met zijn verhaal.
Lando: ik doe de kamer van mijn slaapkamer open en zie.. dat ze.. s..
Ik snap wat hij bedoelt en leg mijn armen om hem heen zodat ik hem een knuffel geef. Terwijl ik dit doe barst hij in huilen uit. ik heb zoveel medelijden met hem .
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanficEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...