Pov Julie
De dag erna word ik wakker en lig ik tegen Lando aan. Lando slaapt nog en ik kijk even richting de klok. Het is 7 u nog een dik uur voor de wekker gaat. Ik loop naar het balkon en denk nog even over gisteren na en over hoe lief Lando voor me was. Ik ga bij Lando op bed zitten en kijk naar Lando met een glimlach.
Hij komt met zijn hoofd weer in zijn slaap op mijn schoot liggen.
Ik speel met zijn haar en fluister naar hem: "ik ben zo trots dat jij je leven met mij deelt en elke dag weet jij me weer te vangen met je liefde, je grijpt me met je lach, jij maakt me gelukkig lando, dag na dag na dag."
Ik kijk hem aan en zie en klein glimlachje van gelukkig op zijn gezicht verschijnen. Zodra ik het zie geef ik hem een kus op zijn voorhoofd en doet hij stilletjes zijn ogen open.Lando: zo mag je me wel vaker wakker maken zegt hij zachtjes met zijn ochtend stem
Ik: ik dacht dat je nog sliep en me niet zou horen. Ik wil me nog excuseren voor hoe ik gister bij je weg ben gelopen. Ik weet wel dat ik je kan vertrouwen en ik wil je zeker niet kwijt geraken.
Lando: juul het is al lang goed, kom hier..
Lando pakt me vast en geeft een kus op mijn voorhoofd. Ik voel me zo veilig in zijn armen.
Ik: zouden dennis en George kwaad op me zijn? Ik moet me ook bij hun gaan excuseren denk ik..
Lando: dat komt wel goed, ga er straks mee praten op het circuit.. laat ons eerst ontbijt bestellen zodat we op onze kamer kunnen eten?
Ik: is goed dankjewel. Bel jij dan gai k me wat opfrissen en al klaarmaken voor naar het circuit te gaan?
Lando knikt en pakt de telefoon op en belt roomservice en besteld pannenkoeken. Daarna komt hij bij me op de badkamer en knuffelt me langs achter en geeft een kus in mijn nek.
Hij frist zich ook op en kleed zich aan om ook naar het circuit te gaan.ondertussen dat lando zich klaar maakt wordt er op de deur geklopt. Bang loop ik naar de deur en kijk ik eerst door het kijk gaatje wie er staat en het is roomservice. Ik doe de deur open en laat ze het binnen neerzetten. Daarna doe ik de deur terug dicht en op slot. Lando komt op dat moment de badkamer uit en ziet dat ik de deur terug snel in het slot draai.
Lando: je bent bang e?
Ik: ja toch wel.. ik zou graag vandaag even met de auto op de track willen, gewoon mijn gedachten verzetten, denk je dat dat zou mogen?
Lando: we zullen het vragen als we bij mclaren zijn.
Ik knik en samen lopen we naar het ontbijt op onze kamer.We eten het samen op en gaan dan nog even genieten op het balkon van het uitzicht. Daarna pak ik mijn tas en doe er wat sport spullen in. ik heb namelijk tussen de fp3 en qualificatie een workout sessie met Bart. Als ik klaar ben loop ik samen met Lando naar de lobby. Daar zijn bart, Charlie, minos en dennis op ons aan het wachten. Als ik dennis zie loop ik naar hem toe. Ik zie dat hij al van ver zijn armen opendoet voor mij een knuffel te geven.
Ik: sorry sorry sorry ..
Dennis: hye shhhhh het is oke, ik snap het wel..
Ik: nee het is niet oke ik had niet zo mogen uitvliegen.. ik had je moeten vertrouwen dat je het niet zei om mij te beschermen..
Dennis pakt mijn hoofd met 2 handen vast kijkt me diep in mijn ogen aan en zegt: juul het is oke.. ik ben blij dat alles goed is met jou na gisteren en ik weet dat je nu bang gaat zijn maar laat ons daar bij helpen oke? Ik zie u graag e mateke.
Ik krijg tranen in mijn ogen en knik voorzichtig naar hem. hij trekt me terug in een stevige knuffel en ook minos en Charlie komen er bij staan en pakken me vast. Als ze mij los laten zoek ik onmiddellijk Lando zijn hand en voel ik me weer veilig, gelukkig dat de pers niet in ons hotel mag komen. Als we even in de lobby gepraat hebben en ik Lando niet los gelaten heb moeten we naar het circuit vertrekken. Bart stapt met dennis en mij in de auto bij Lando. als we op de parking aankomen van de paddock kijk ik even voor me uit en begin te denken. Ik schud met men hoofd de nare gedachten weg en kijk naar Lando die me in de gaten hield voor mijn reactie.Lando; Julie ik kan je hand hier niet vast pakken door de pers.. ook al zou ik dat zo graag willen doen.
Ik: het is niet erg Lando , ik wil ook nu helemaal niet in de pers komen als het vriendinnetje van Lando.
Dennis: maak je geen zorgen Lando ik hou ze heel kort tegen me aan en bart loopt er ook nog bij.
Lando knikt voorzichtig en geeft me nog vlug 1 laatste kus voor we uitstappen.Lando pakt mijn tas en geeft die aan dennis. voor lando weg loopt geeft dennis hem nog een klein knikje met zijn hoofd om hem gerust te stellen.
Lando: ik zie je zo in de motorhome als de pers weg is kom ik direct naar jullie 3.
Nadat hij dat gezegd heeft loopt hij naar de ingang van de paddock, en ja hoor de pers loopt achter Lando aan waardoor wij rustig naar binnen kunnen lopen.
Ik loop met dennis langs me en bart aan de andere kant zo snel mogenlijk naar de mclaren motorhome. Ik probeer me sterk te houden en niemand zijn hand vast te pakken. als ik daar binnen ben pak ik onmiddellijk dennis zijn hand vast en ben even lichtjes in paniek. het team kijkt me een beetje raar aan maar daar trek ik me even niks van aan. Dan komt John naar me toe gelopen om te vragen wat er aan de hand is. Bart kijkt even naar mij en vraagt of hij het mag weten? Ik knik even en Bart neemt john even mee en legt hem alles uit.Ondertussen is Lando binnen gekomen en heeft hij de pers kunnen achterlaten. hij komt naast me zitten en geeft me een knuffel en fluistert hij in men oor: ik ben trots op je dat heb je kei goed gedaan! Ik geef hem een klein lachje en voel me ook wat sterker daardoor.
John komt samen met Bart terug en pakt me even vast. En laat door zijn blik die hij me geeft weten dat ik altijd bij hem terecht kan. Ik knik dat ik het begrepen heb en gaan dan terug zitten. Lando staat even op om naar zak te gaan. ik blijf even met de rest verder babbelen.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanfictieEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...