Story 1 deel 7

138 3 0
                                    

De dag erna wordt ik wakker door mijn wekker en sta direct op om me klaar te maken. Ik fris me wat op doe een jeans aan met een tshirt van audi, zet een muts op men hoofd en trek mijn sneakers aan. Ik doe wat mascara op en pak alles om richting het ontbijt te vertrekken. Ik loop mijn kamer uit en zie dat dennis op hetzelfde moment uit zijn kamer loopt. ik zeg lachend ' dat is timing!' Dennis kijkt op en lacht.

Beneden zitte Charlie en minos al aan tafel met hun ontbijt, Dennis en ik sluiten aan de tafel aan. We eten ons ontbijt op en vertrekken met ons 4 richting het circuit. Bart komt naar ons toegelopen als we de paddock binnen zijn.

Bart; oke mannen dit zijn jullie intervieuws vandaag. Het gaan korte interviews zijn vandaag omdat we morgen pas de vrije training hebben.

We lopen alle 4 naar de interviewers en geven elk ons eigen mening over het circuit. Zelf krijg ik ook nog enkele vragen hoe dat het is om terug te zijn na 2 maanden. Alles verloopt vlot en na anderhalf uur zijn we klaar met alle interviews. Ik loop richting de audi motor home als ik in de verte Max zie zwaaien. Ik loop richting hem en geef hem een knuffel.

Ik: Ben je klaar om te verliezen van mij?
max lacht en zegt: vandaag niet meisie, jij raced niet tegen mij'
ik kijk hem verbaasd aan en hij verteld verder: iemand moest toch zien wie tegen wie raced? grinnikt hij
ik; dus jij weet tegen wie ik straks moet karten?
Max; jep en je hoeft het niet te proberen, je krijgt het toch niet uit me.
Toch probeer ik met men puppy oogjes en pruillip bij max om het me te vertellen : 'pleaasseeee??'
Max; nee ik zeg het niet en die puppy oogjes gaan je niet verder helpen lacht hij, kom we gaan Dennis zoeken en gaan richting de karting baan.

Samen gaan we op zoek naar dennis.
Zodra we hem gevonden hebben gaan we met ons 3 richting de karting baan. Voor dat we binnen gaan, moeten we van max onze raceoveral al aandoen en de helm al opzetten zodat niemand weet wie in het kartje langs ons zit. Terwijl ik naar binnen stap zie ik 6 personen in een overall met helm op en 1 iemand zonder overall en vraag stilletjes aan max wie dat is.
hij stelt George even voor aan de groep zonder dat hij ons voorstelt en roept daarna 'We gaan beginnen!'
ik word richting een kartje begeleid door george samen met iemand anders uit de groep.
wij mogen starten. we staan klaar om te vertrekken en we wachten op de lichten.
De lichten gaan uit en vertrekken. ik heb een slechte start gemaakt maar na enkele rondes lukt het me om korterbij te geraken. in de laatste ronde lukt het me om voorbij te gaan juist voor de finish. Ik win! We rijden het rondje uit en stappen uit ons kartje. terwijl ik mijn helm afzetten en mijn haar uit het elastiekje haal, kijk ik naar de persoon langs me. Hij heeft zijn helm nog op, zodra hij ziet tegen wie hij geraced heeft draait hij zich om en loopt kwaad weg.
Ik draai me om, kijk richting max en vraag 'wat is zijn probleem' Is het omdat ik een meisje ben?' Max steekt zijn handen in de lucht en doet teken dat hij het niet weet. Ik zie George achter de persoon aan rennen en roept 'ik ga wel even naar hem toe.'
Ik denk in mijn eigen : doe dat misschien is zijn ego wat te groot omdat hij verliest van een meid, wat een slechte verliezer.
Ik laat het niet aan mijn hart komen en ga supporteren voor Dennis. Hij is de volgende die moet race tegen een f1 coureur.

Meisje met een droom ft lando norrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu