De volgende dag word ik wakker door het geluid van mijn wekker. Ik zet hem op snooze en denk bij me zelf nog 5 kleine minuutjes heb ik wel en draai me nog even om. Na 5 minuten gaat de wekker weer af en besluit ik om me klaar te maken voor de training samen met Bart.
Ik zie dat Dennis op de zetel nog in slaap is. hij is vannacht hier gebleven omdat hij me niet alleen wou laten na gisteren avond. Ik loop naar de badkamer en trek mijn legging en sporttop aan en laat Dennis nog even slapen. Zodra ik de deur open doe van de hotelkamer hoor ik Dennis lachend roepen "goed trainen e ik wil u zien zweten straks!." Ik lach en steek mijn middelvinger nog rap achter de muur naar hem op.
terwijl ik door de gang naar de lift loop kom ik Bart al tegen. Hij vraagt me of ik uitgeslapen ben omdat ik nog kleine oogjes heb. Ik vertel hem dat het een lang verhaal is. hij kijkt naar me en zegt met een knipoog 'we hebben ook een lange training dus tijd genoeg om te vertellen.'
tijdens onze training leg ik Bart alles uit wat er de avond voordien is gebeurt. Hij laat me nog wat langer tegen de boksbal slaan wat me dan ook deugd doet. Hierdoor kan ik mijn frustraties eruit slaan. Na 2 uur training ben ik eindelijk klaar en ben ik bekaf.Bart: goeie workout! Zegt hij Terwijl hij zijn hand op steekt voor een highfive.
Julie: bedankt! Het heeft me ook deugd gedaan. Wat zijn nu nog de verdere plannen van de dag?
Bart: ga je maar eerst douche en dan gaan we lunchen in het restaurant van het hotel daarna bekijken we wat de verdere stappen voor vandaag zijn , deal?
Julie: deal! Kom we gaan naar boven ons opfrissen want ik zweet me te pletter.
'ik wist al niet wat ik rook' zegt hij met een lach.
Ik duw hem en rol eens met men ogen terwijl ik lach. eens dat we boven zijn ga ik terug naar mijn kamer en zie ik dat Dennis al weg is. ik besluit hem een berichtje te sturen.
-hye Dennis, ik zie dat je al weg bent. Bedankt nog voor gisteravond! Zie ik je straks?-Ik loop naar mijn kast en neem een jeans met een hoodie en een pet eruit. Terwijl ik naar de badkamer loop hoor ik mijn gsm afgaan omdat ik een berichtje binnen krijg van Dennis:
*geen dank, tuurlijk zie ik je straks we hebben deze avond een diner met Charlie en minos of ben je dat vergeten?*
-- dat was ik helemaal vergeten, maar goed dat je het zegt! Ik zie je straks!—ik zet de box aan voor dat ik de douch in kruip. Ik douch me en kleed me rap aan. Mijn haren heb ik los maar zet een pet op. ik doe een elastiekje voor mijn haren rond mijn pols, just in case. Ik pak mijn spullen en loop richting het restaurant van het hotel waar bart op me wacht om te lunchen. We lunch en bespreken wat ik die dag nog allemaal moet doen. als we gedaan hebben met eten gaan we richting het circuit, omdat ik vandaag nog in de simulator moet rijden als voorbereiding voor overmorgen de vrije training. We lopen in de paddock richting de Audi motorhome. Eens we binnen zijn zie ik Dennis en loop naar hem toe, Bart gaat ondertussen kijken hoelaat ik op de simulator moet en wat de bedoeling is van vandaag.
Dennis; hye Julie! en heb je gezweet deze morgen.?
Ik: nog al! maar het deed deugd, ik heb wat langer van bart op de boksbal mogen slaan.Terwijl we in gesprek verder gaan sluit Bart bij ons aan en verteld hij dat ik om 13 u op de simulator moet maar dat het niet gewoon oefening is. omdat er vanaf vandaag al een paar formule 1 coureurs aan zijn gekomen en ook moeten trainen. Nu gaan ze ons tegen elkaar laten rijden op de simulator. Ik kijk bart vragend aan en vraag hem tegen wie ik dan moet rijden op de simulator. Bart lacht en zegt 'dat is het hem juist dat zie je pas als de race op de simulator voorbij is.' 'dus zij weten ook niet tegen wie zij moeten racen dan?' Vraag ik aan Bart. Bart schud zijn hoofd en zegt 'niemand weet tegen wie die rijd ook de f1 coureurs niet.' ik kijk enthousiast naar Dennis en roep 'dat is kei cool! ik ben zo benieuwd tegen wie ik moet rijden!?'
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanficEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...