Ik en bart lopen het restaurant uit richting een bankje en gaan daar even zitten. ik kijk voor me uit maar zeg niks.
Bart: Julie wat gaat er door je heen? Praat met me?
Ik: ik kan dennis , Charlie en minos toch niet achter laten? Ik krijg deze kans en zij niet.. ik ben degene die 2 maanden uitgevallen is en zij hebben er altijd keihard voor geknokt. Ik kan hun dat toch niet maken?
Bart pakt zijn telefoon en belt in de groep van de coureurs met de camera. Ik zie Charlie minos en dennis verschijnen. Als ze mij zien vragen ze wat er is. bart verteld hun over de deal die ik juist gekregen heb van mclaren en dat ik vind dat ik dit niet kan maken tegenover hun omdat ze harder hun best gedaan hebben dan ik.. ze verklaren mij allemaal voor gek en zeggen dat ik mijn kans moet nemen, het is mijn droom om daar te geraken.
Ik vraag nog aan dennis wat hij denkt. 'julie je bent zo gelukkig sinds je lando kent en ik zie dat een droom van jou waar kan worden. Wie ben ik dan om dat tegen te houden? Zolang als jij gelukkig bent ben ik dat ook zussie.. Ik knik en laat me overhalen om het contract te tekenen. ze beloven mij ook dat ze iedere race komen supporteren zelfs als ik niet moet invallen en dat ik ze ga blijven zien.
Bart legt de telefoon neer en kijkt me nog even aan. 'gaan we het doen?' vraag ik nog even ter bevestiging aan bart. Terwijl hij zijn arm rond mij legt zegt hij: 'we gaan ze een poepje laten ruiken, kom we gaan terug naar het restaurant.' We lopen richting het restaurant en lopen het kamertje terug binnen. Ik zie dat lando een beetje bezorgd naar me kijkt maar hou nog even mijn pokerface op.Lando: Julie?
Lando kijkt me nog altijd bezorgd aan. Ik kijk naar zak en lando:
Ik: Ik wil heel graag met lando meereizen en de backup van mclaren zijn op 1 voorwaarde.
Ik zie dat lando een grote lach op zijn gezicht krijgt en nog even afwacht op de voorwaarde en of zak daarmee akkoord zou gaan.Zak: wat is je voorwaarde?
Ik: ik wil dat Dennis, minos en Charlie naar iedere race kunnen komen en vip tickets krijgen zodat ze onze motorhome in en uit kunnen. Dit vooral zodat ik contact met hun kan houden maar ook omdat hun mijn 2de familie zijn.
Zak: dat valt te regelen knipoogt hij.Lando vliegt me rond de nek uit enthousiasme en we hebben het nog de hele avond gevierd. Ik kijk er naar uit om een nieuw avontuur met hem aan men zij aan te gaan.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanfictionEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...